• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Godmorgon brudar!
    Kul att läsa fler bli-ihop-historier, de blir garanterat bra berättelser för barnbarnen så småningom

    Åååh, så omotiverat det känns att gå till jobbet varje dag nu...

  • Anja 19 juli 2008

    Godmorgon brudar

    Usch mycket att göra idag... Ärligt talat är jag ltie förvånad... Sambon sa ej grattis imorse (jag sov förvisso när han gick eftersom han börjar så tidigt på morgnarna) och han har banne mig inte ringt ännu!!!

    OJoj om han glömmer, då ska jag reta honom och pika honom resten av hans liv hehe

    "Nä det förvånar mig inte att du tänkte så älskling, du glömde ju bort din älskades födelsedag" osv (variationerna på tråkandet är ju oändliga lixom, vad HÄRLIGT )

    Iallafall så ska vi ha lite god middag i eftermiddag, en av mina toastmadames kommer oxå (hon bor precis här bredvid och har inte sina barn den här veckan)och så har jag bestämt mig för att göra en sån där tårta m frukt i gelé ni vet...

    Jag ÄLSKAR dem, men det är så jobbigt att hålla på med gelatin och sånt. Blir med blåbär och hallon iallafall. Jag som hade tänkt göra en maffig chokladtårta. Jaja, om jag gör en frukttårta så äter jag nog mindre. Chokladtårta kan jag nämligen äta hur mkt somhelst. Är egentligen den enda tårta jag verkligen ÄLSKAR. (allt med choklad för den delen).

    Nu känns det faktiskt som att jag gått ner lite ytterligare. Men åååhhhh jag vill lixom få bort fettet på SPECIFIKA ställen. Vill ha snyggare, smalare armar tex, få bort fettet på mage, höfter och lår. Suck...

    HUR GÖR MAN???

    Sajberpillan, härlig berättelse... KUl att höra allas kärlekshistorier Visst är det typiskt det här att man missförstår varandra i kärlek, fniss.. Han trodde du ville ha din dejt (inte så konstigt kanske, haha) och du trodde att han ville ha din kompis.

    Tur att ni lyckades reda upp det

    NÄr är det ni ska ha ert andra barn?

  • Anja 19 juli 2008

    Drömbrud/Joy

    jag är mkt nyfiken på att få se bilder från ert bröllop visst har du bytt nick? Jag kan banne mig inte komma på ditt nya nick nu bara för det

  • Anja 19 juli 2008

    Godmorgon Pumpkin

    urk, fattar exakt hur du känner dig. Bläää, men tänk att det bara är en dryg månad kvar och SEN väntar guld och gröna skogar. Du är ämnad för nåt annat lixom

    Nu kan du sitta och surfa hur mkt som helst på arbetstid och inte ha det minsta lilla dåliga samvete. På mitt jobb har de bestämt att vi ABSOLUT inte får gå ut på internet typ offentliga sidor som facebook, forum, bloggar etc...

    Jaja, man kan inte få allt

    Han har FORTFARANDE inte ringt! Det är riktigt chockerande

  • Pumpkin
    Anja: Grattis på födelsedagen!

    Och drömbrud heter fortfarande drömbrud
  • Pumpkin

    Anja: Ja, förhoppningsvis är det guld och gröna skogar, förutsatt att jag får ett jobb. Annars blir det inte mycket guld Fundersam Har redan pengaångest - 4000kr i försäkringar den här månaden

  • Anja 19 juli 2008

    Gulp, vad sjutton har ni för försäkringar??? Vi är fem personer och har inte så mkt i försäkringar!!!!

    Men vem är det då som bytt nick??? (förutom du Pumpkin, fniss)...

  • Anja 19 juli 2008

    var inne på drömbruds hemsida och där stod att det var 11 dagar sen deras bröllop... Jag vet inte om jag lyckats missa det eller om mitt guldfiskminne är så bedrövligt att jag glömt det! Nu vill jag ju veta allt!!!

  • Pumpkin

    Våra försäkringar betalas halvårsvis - så den här månaden är det hemförsäkring, bilförsäkring och min sjuk-/olycksfallförsäkring. Tillsammans blir det ganska mkt pengar, bilen kostar ju apmycket Fundersam

    Hmm... Ja.. Vem mer har bytt? Annim hette ju Prinsessdröm förut, och Pärlplattan har ju bytt några gånger.

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.