• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Snitte- 5/7-2008

    heeej tycker oxå det är kul att höra om hur alla träffades... joooo sataya: BERÄTTA

    Här är vår story:
    Jag börjar gymnasiet och ser denna underbart vackra man och faller pladask!!! en hel del messande och mailande och lite telefonsamtal ledde till ingenting... han sportade och var VÄRLDENS blygaste kille *fniss* jag träffade en annan kille och Magnus ryckte in i lumpen... jag kunde inte sluta tänka på Magnus och när jag äntligen tar mig i kragen och gör slut med playern jag var tillsammans med så dröjde det bara en vecka förrän jag och magnus stöter ihop på en nyårsfest,,, vi snckar lite,.., han var helt plötsligt INTE blyg längre,.. hehe (men ett år i lumpen ni vet... det händer grejer med små pojkar då ) Det går någon dag och vips dimper det ner ett mess,,, (han hade kvar mitt nummer från våra "forna" tider hihi) och han vill träffas, jag hade fortfarande väldiga problem med mitt ex som vägrade inse att det var slut m,m men jag vågade ändå börja dejta Magnus och det tog inte många sekunder innan alla mina känslor svallade upp igen och vi blev ett par! nära 5 år sedan nu

    Så kort och gott: jag hittade min drömprins, det blev lite komplikationer och något år sedan kunde vi ÄNTLIGEN ses som ett par Och nu ska jag få gifta mig med mina drömmars prins!!

  • Anja 19 juli 2008

    Åh snitte... suckar... fiiiint! Vad fint det är att höra om så många olika kärlekar. Man blir helt nostalgisk och mjuk och dallrig inuti, fniss...

  • Sataya

    haha det är skit töntigt.. rätt vanligt men jag skäms iaf:)

    okej det var en sommarkväll, jag och mina polare var ute på krogen.
    hade sagt att jag skulle strunta i karlar och allt vad de heter orkade inte med just då.
    satt där och drack min öl och såg en svin het kille komma ut, tänkte här kan jag sitta och stirra lite (kolla kan man ju alltid göra) då kommer en kompis och ställer sig i vägen så jag puttar bort honom lite och han frågar vem jag kollar på.
    jag pekar och helt plötsligt så går min kära vän fram till denna kille, så jag tänkte shit nej nu känner de varandra. min polare kom tillbaka och drig med mig puttade mig mot denna karl och det enda jag får ur mig är : Hej jag heter Rebeccah och jag gillar datorer och vapen!

    världens pinsammaste mening!!!!!!!!!

    iaf så föll han tydligen direkt där:) hade sprungit till sin bror som jobbar på stället (det gör min m2b med men var ledig den kvällen) och sa att han hade hittat en tjej som var precis som han men tjej..

    sedan dess har vi inte varit ifrån varann längre än 1 vecka:P haha

    dock så har allt gått väldigt fort och det vågar jag dock inte säga:P

  • Anja 19 juli 2008

    hihi datorer och vapen

    Din m2b måste vara världens lyckligaste. Om jag hade sagt att jag älskade krigsfilmer och historia så hade min m2b varit överlycklig, men vi har inredning och matlagningsintresset gemensamt så det räcker det oxå

    Men duuuu, du måste våga säga allt...

    Så tala om nu. EXAKT hur länge har ni varit tillsammans!

    Min mamma och hennes man träffades över internet. De hade en dejt, de har aldrig varit ifrån varandra sen dess. Efter 3 månader flyttade de ihop och efter 6 månader var de gifta och de är perfekta för varandra och har varit gifta länge nu!

    Så sluta skämmas och spill alla fakta NU

  • Sataya

    haha ne jag skäms ju:P hur F*N kan man säga sådär till en karl man aldrig träffat??? haha det funkade ju men ändå... han bjöd till och med på öl/cider vilket han inte ens hade gjort till sitt ex som han var tillsammans med i 10år..
    haha jag är alltså första tjejen han någonsin bjudit på drinkar.. så han sa senare att han visste redan då att det alltid skulle vara vi:)

    han är rätt söt eller han var:) haha han är inte alls lika romantisk nu när jag sitter hemma och är tjock:)

  • Sataya

    haha okej vi träffades den 29/7 -07 (därför vi ville gifta oss då 2år dagen men det var en tisdag så då blev det 26e men nu blir det 19 haha)
    jag blev typ bara kvar hos honom med.. sov 3gånger i min egen lägenhet varav 1 ensam. sedan så förlovade vi oss den 1/3 i år och jag blev gravid i slutet på april början på maj..

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.