• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Usch, har ni redan hunnit bråka? Det är ju inte roligt alls

  • Hedebris

    redan och redan... många bråkar mycket tidigare i förhållanden..

    sen är det om hans bror vi bråkar.. så det gör det extra jobbigt.

    för vi älskar varandra, och har inte några problem egentligen... men hans bror sätter käppar i vårt förhållande (inte med mening.. men det bara blir så)

  • Hedebris

    jaha... haha.. det började igårkväll att han inte kom hem som han hade sagt utan stannade ute med sin bror

  • Pumpkin

    Jag brukar inte lägga någon värdering i hur tidigt i förhållandet man bråkar, tyckte bara att det verkade jobbigt att bråka så pass tidigt på morgonen

    Trist att sånt händer!

  • Anja 19 juli 2008

    Godmorgon allihop

    Har läst tillbaka två dygn eller nåt, var såååå länge sen jag var här inne...

    Hedebris

    blä för att bråka, vi bråkar nog en hel del och det är bara så jä..la tråkigt! (det var dock liiiite kul med ditt och pumpkins lilla missförstånd, fniss)... Hoppas att du och din sambo blir vänner snart. Skitjobbigt när man bråkar pga en familjemedlem, det blir så defensivt från den som är släkt med personen då.

    Pumpkin:

    Håll huvudet högt som sagt, gör bara ditt jobb. Självklart ska du jobba till den 10:e, du ska banne mig inte gå miste om några pengar. (eller får du pengarna ändå, isåfall, skit i att jobba ) Skitjobbigt om det känns som att folk tittar på dig och så löjligt om dom gör det! Vuxna människor kan verkligen vara låga Skönt iallafall att du vet att det finns flera som vet vad de går miste om

    Englali

    STOOOOORT GRATTIS... så himla skönt. Jag är supernyfiken att få veta EXAKT hur mycket mer du får i lön, hoho... Visst var det så att tjejen du jobbar med ökade sin lön med 5-6000 efter gesällprovet!?? Tycker du ska kräva ännu mer, du har ju fått så bra betyg. Tänk så häftigt om du fått mer än hon, då kunde DU viftat m din lönelapp i hennes ansikte (fniss fniss)

    Pärlplattan:

    Aaah, jag visste inte att det var depression. Usch och fy. Lider verkligen med dig Hoppas att du snart får komma upp ur din svacka. *Kramar om*...

  • Alvaereva

    gomorron brudar!!

    jag flyter omkring på rosa små moln här, har gjort sen i lördags. tänka sej, första gången på typ 13 veckor som jag fick ha sex! woohoo!! ursäkta frispråkigheten, men jag är bara såååå glad att det funkade, hehe!

  • Pumpkin
    Anja: Klart jag jobbar till den 10:e, OM jag nu inte hittar något annat jobb. Då drar jag fortare än kvickt kan jag säga!
    Och ja, vuxna människor är faktiskt riktigt hemska ibland... Har ju känt mig utanför hela tiden jag varit här, men nu är det ju än värre liksom.

    Ina: Haha, härligt
  • Anja 19 juli 2008

    Ina

    GÖTT

    13 veckor är LÅÅÅÅNG tid. Efter att Emil föddes och jag och Daniel inte pratade m varann på hmmm LÅNG tid (förutom när han var full och ringde mitt i natten och inte visste vad han ville säga och ömsom vrålade att han ville ha mig och ömsom vrålade att han avskydde mig ) så hade jag inte sex på 18 lååååånga månader!

    Gissa om det var mer än GÖTT när vi väl ÄNTLIGEN fick till det igen

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.