• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Förresten måste jag bara säga att jag sååå längtar till ikväll, då ska jag träffa Mia för första gången! (Ni som hängt här länge kanske kommer ihåg henne - Mysan?) Vi ska ut och käka italienskt, ta några glas vin och snacka skit hela kvällen

  • Pärlplattan

    Pumpkin - Deras förlust... Lycka till iaf! Jag vill också äta mat och dricka vin! Ska fundera ut hur...

    Igår fixade jag passet - jag ser ut som en kriminell dåre, så jag hoppas jag får komma in i usa, men blir inte förvånad om det inte händer.

    MYCKET svårt att låta bli en godispåse, men jag klarar det ganska bra..

  • Pumpkin
    Pärlplattan: Haha, man skulle ju i så fall vilja vara med vid passkontrollen och se deras miner

    Du är så duktig så! Hade jag haft en godispåse nu så hade den... eh... varit slut?
  • Pärlplattan

    Pumpkin - *gnager på mitt päron* Jotack.

    Försökte hitta en romantisk weekend till mig och maken. Hittade ett förslag här i stan, det är ju lite fränt att lura bort honom när jag är hemkommen till moder svea. Det känns lite extra fränt att vara i hemstaden på ett sätt, och på ett sätt inte. Ska fundera lite.. Han har just kommit hem, såg ut som han höll på att falla ihop redan i dörren, så jag ska gå och pussa lite på honom och fundera på om han är värd besväret.. (klart han är). Så därför bokade jag istället en hockeybiljett - fasen alltså, det är ju vansinnessvårt att hitta annat än ståplats. Fast iofs. Ståplats kan ju duga också men då kommer jag inte se nåt, jag ser ju knappt tvn. Rättare sagt: Det som rör sig på Tvn.

  • Anja 19 juli 2008

    Jag försökte skriva ett inlägg innan men det gick inte!!!

    Ville säga till Pärlplattan att brunt och rosa är supersnyggt men att även brunt och limegrönt är jättehäftigt, vackert och stilrent.

  • Pumpkin

    Åh vilken söt sambo jag har. Just nu sitter han och kollar på interna platsannonser för sekreterare och administratörer på Scania och skickar dem till mig

  • Englali

    Pumpkin: Trist med jobbet, men som alla andra skrivit... något bättre väntar, se det så!

    Anja: Dig förstår jag precis, det känna nästan som att man hamnar lite i skymundan *ego jag* Haha, nej men du förstår vad jag menar va? Känns lite B när man själv ska skicka ut sina kort i samma veva, förstår dig verkligen!!

    Själv så är det kirs!! Ångesten inför helgen är just nu fruktansvärd och tårarna är inte långt borta ska jag tala om. Känner mig som världens mest dprimerade, utsatta och ensamma människa. Klarar jag mig till söndag middag utan nervsammanbrott... ja, då ni!!!

  • Alvaereva

    englali:
    vad är det som händer i helgen? jag kanske har läst det, men gick tillbaka nu flera sidor och hittade inte. mitt minne är inte heller det bästa..

  • Englali

    Alvaereva: Jag har mina gesällprover i helgen, slutproven som frisör. Två helvetiska dagar som jag har haft ångest för, övat till, planerat till i två år. Lördag o söndag nu ska jag göra det två dagar i Växjö och jag vill verkligen inte.

    Är så förberedd man kan vara, allt är lugnt så, men jag har ingen bra känsla inför det. Det är inget kul, för det är verkligen sån press!!

    Fy vad jag gnäller, förlåt... men ibland måste man få göra det också.
    Hur mår du nu då? Och lilltjejan?

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.