• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Annim

    Håller tummarna för er Alvaereva för att allting går bra, vad som än sker!

  • Anettan73
    Alvaereva skrev 2007-10-24 20:10:10 följande:
    nu åker vi in till förlossningen! om nått händer så skickar jag sms till pumpkin så meddelar hon säkert er
    Oj oj vad spännande...

    Hoppas att allt går bra.
  • Englali

    Alvaereva hoppas allt går bra! Håller ALLA mina tummar för er och bebisen!

    Allt bra med er annars tjejer? Något nytt roligt?

    Har haft ljuvliga lilla Felix (10 månader) här hela kvällen. Skulle kunna öta upp den lilla godbiten!

    En fråga. Jag får inte "tummen ur" och fråga min tilltänkta tärna om hon vill vara det. Vet inte varför det är så svårt, skjuter upp det, letar rätt tillfälle och nu har jag hållit på såhär så länge att det har blivit världens grej av det ju!! Så himla töntig jag är. Skulle liksom vilja att det blir lite speciellt, lite minnesvärt när jag frågar henne...

  • Snitte- 5/7-2008

    Laga en god middag eller gå ut och fika tillsammans så hinner du berätta för henne vad mycket hon betyder för dig och varför du frågar just henne...

  • Alvaereva

    hemma igen. täta SD som gör för j*vla ont, men inte öppen något.
    doktorn sa att det bara är att vänta, men det är på g iallafall. får inte nåt för det heller utan det är helt enkelt bara att stå ut.
    hur ska man orka? nu har jag haft det såhär i 13 veckor...

  • Anja 19 juli 2008

    Ina

    ojoj hoppade precis in här och hann bara läsa sista sidan här och oj så nyfiken jag blev. Som tur är så hade du ju hunnit hem och kunde rapportera

    Skitjobbigt m sammandragningar... Hjälper det över huvudtaget m alvedon? Det kan man ju ta bäst man vill, det passerar ju ej genom moderkakan, men helst vill man ju ha morfin eller nåt

    Vilket datum var det nu ni fått snitt beviljat till?

    Glömmer jämt vilken vecka du är i. Har såååå kort minne!

    Hoppas sammandragningarna går över så du slipper ha ont och får sova lite inatt.

    kramar

    Anja

  • Alvaereva

    anja:
    jag har hellre ont än tar något mot det, aldrig i livet morfin ävrn om det är himmelriket att få det... helst vill jag ju att det avtar helt naturligt
    snittet är planerat till 23:e november, alltså exakt om en månad. är i vecka 33+6 idag, alltså i vecka 34.

    näe, nu ger jag upp här och går och lägger mej.
    tack alla som har skrivit till mej

  • Pumpkin

    Godmorgon!

    Ina: Skönt att hon håller sig därinne fortfarande - KNIIIP Englali: Här är intet nytt under solen faktiskt, är bara jäkligt less känner jag! Fundersam
    Bjud ut den tilltänkta tärnan på en mysig tjejmiddag och kanske nån aktivitet eller så - en riktig tjejkväll helt enkelt - och fråga henne då Själv fick jag aldrig chansen att fråga min tärna, hon har helt enkelt tagit för givet att hon ska vara tärna

  • Tosa

    Hej hej tjejer.. här har den hänt mycket sedan jag var inne senast

    Nu börjar det hända saker här med...

    Min klänning lutar åt att den kommer den 9 december men den kunde komma tidigare LÄNGTAR...

    På onsdag ska vi åka och titta på ringar och beställa dem.

    Lokaler har vi hittat några men har inte haft tid att titta på dem ännu.

    Vi vet inte riktigt vad vi ska ha en trubadur eller en Dj med karaoke?

    Ja så nu bröjar det röra sigh här iallfall... lyckades få sambon att fatta att vi msåte öka tempot lite...

  • Pärlplattan

    Snitte - Ja, eller hur?? Helt fruktansvärt!!! Jag tänker ju - i början - att då blir det ju mindre att tänka på (eftersom vigselbiten är borta) men jag inser att det faktiskt är festen som tar mest att planera och fixa och dona och greja och allt ska klaffa. Huuuuuu...

    Alva- Ojoj, hoppas det går bra iaf! Och att ontet gått över utan morfinet

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.