• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Bellanote

    vi ska ha en tärna hon är 22 då nästa år tror jag. sambons syster sen som marskalk ska min bror va.

  • Pärlplattan

    Hej idag igen (väldigt mkt mer praktiskt att komma in hit lite då och då, istället för att vänta i flera dagar och måsta uppdatera sig 20 sidor!

    Här är det nog inte så att någon av oss är sådär explosiv när det gäller bråk. Vi mer går och smågnäller (eller det är väl kanske mest jag, framförallt nu när jag mår dåligt i allmänhet, men även annars...)vilket ju kan vara nog så frustrerande, säkert för både honom och mig.

    I övrigt - jag drömde en riktig hemsk mardröm om vårt bröllop som vi hade ihop med två av mina barndomskompisar och det blev så dåligt!!! Fruktänsvärt, gästerna visste inte vart de skulle vara, vilken kyrka, ingen hade koll på vems gäster som var vems, blommorna ramlade sönder, vi hade inga ordentliga kläder, sen började jag skära mig i armarna när det var klart öfr jag var så besviken och arg över att allt blivit så snett. Efter det blev den ena bruden jättesur över att hon hade blivit tvungen att lägga så mycket pengar på ett bröllop som inte blev som hon önskade och tyckte att vi skulle betala tillbaka 110 000 till henne. Min mamma blev skitförbannad över att hon hade behövt betala 500 till något som jag tror skulle bli makens morgongåva. Rörigt som bara den, som ni märker - när jag vaknade så var jag verkligen tvungen att tänka efter om jag var gift eller hur det var. Dessutom förstod jag direkt vikten av att veta vilka som ska göra exakt vad - och då tycker jag att jag gjort ganska bra strukturering av just det, kanske bäst att gå igenom igen.

    Nu går jag och gör mig en kopp kaffe, jag blir superstressad av att bara berätta om drömmen..

  • Annim

    Pärlplattan; Usch då vilken dröm! Förstår att du känner dig skärrad! Te dig du en stor kopp kaffe och andas i genom näsan och ut genom munnen, andas lugnt......

    Men det är det som är meningen med att ha planerat allt så väl inför bröllopet så att man ska slippa just sådana mardrömsscenarion. Det är npg därför jag börjat så tidigt med att FÖRSÖKA strukturera upp planerna så att jag förhoppningsvis slipper ha hjärtat i halsgropen den dagen vi bara ska vara lyckliga!
    Du ska se att det kommer bli alldeles, alldeles underbart!

    Vad gör ni annars idag då, tjejer?
    Har ju haft tid att gå i här emmellanåt idag och uppdatera mig lite!
    Här är det ganska lugnt än så länge.
    Ska nog snart gå och fixa till lite mellis till grabbarna här det verkar som det börja suga lite i tarmen på dem!
    Äggmackor ska det nog bli! hmmmm......

  • Annim

    Just det! Pumpkin; Du har inte glömt att kolla upp det där med hur man ordnar lösenord till weddingannouncer!?

  • Bellanote

    köpte en bröllops bok igår som man ska ha användning för under planeringen.. kunna skriva vad man gjort och kunna sätta in bilder. får den nästa vecka..

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!

    Det är universitetskören i Karlstad jag är med i , jätte roligt men det har varit stressigt som 17 den senaste tiden med att få ihop allt! :(

    Imorgon ska jag Äntligen få vara ledig!!! har jobbat dygnet runt allt för länge nu... fick ju ingen helg heller.. :(

    Pärlplattan: JAG FÖRSTÅR PRECIS..... GAH! Jag hatar att drömma sånna drömmar... jag har haft mardrömmar om bröllopet i över ett år... förra drömmen (förra veckan) var sååå verklig.

    Jag sa tillochmed: JAg visste att det skulle bli som alla mina mardrömmar... *buhu buhu* Vi hade inte köpt blommor, klänningen var inte klar, håret trillade ut och jag hade glömt skicka inbjudningar så vi hade inte gäster...

  • Pumpkin
    Annim: Jag hade glömt bort det, men nu har jag kollat
    Du loggar in som vanligt på weddingannouncer.com och går sen in på Website Settings. Vid Security/Security Type bockar du för Per Page och klickar sen på Per Page för att få välja vilken sida det gäller och vilket lösenord du vill ha. Sen är det bara att uppdatera och spara, så är det klart! Pärlplattan: Usch vilken hemsk dröm Skrikandes
  • Alvaereva

    tjo på er!

    nu sitter jag här med sammandragningar igen som inte gått över trots vila och bad. usch alltså... vill verkligen att hon ska stanna inne en vecka till iallafall
    blir det inte bättre på några timmar nu så får vi åka in igen.

  • jeeksa080823
    Alvaereva skrev 2007-10-24 18:11:50 följande:
    tjo på er!nu sitter jag här med sammandragningar igen som inte gått över trots vila och bad. usch alltså... vill verkligen att hon ska stanna inne en vecka till iallafall blir det inte bättre på några timmar nu så får vi åka in igen.
    Tänker på er! Hoppas det lugnar ner sig!
  • Pumpkin
    Ina: Håller tummarna för att lilltjejen stannar i magen ett tag till!
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.