• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

    Gjorde ett litet försök till save-the-date kort och gav upp stämpeln (save-the-date) som jag skulle göra m enstaka stämpelbokstäver, det blev ojämnt och fult...

    Har tänkte mig denna framsida, typ och sen texten m snygg stil, utskriven på dator på kortets baksida

    vad tror ni???

    Ska lägga in det i bröllopsbloggen nu så kolla om några minuter ok

    www.anjasbrollops.blogg.se

  • Anja 19 juli 2008

    Sådär... nu har jag lagt in fotot KOmmentera jättegärna

    Nu ska jag rusa till jobbet...

    kram kram

  • sajberpillan

    Anja:Nu har jag kollat in save-the-date kortet. Älskar stämpeln "vi gifter oss". Tycker det blev fint och lagom mycket.

  • Pumpkin

    Anja: Låter som ett riktigt praktgräl! Får man fråga vad som står på? Fundersam
    Och som du sa, ju oftare man har sex, desto sugnare blir man - helt klart! Sex föder sexlust liksom.

    nufruandersson: Så roligt! Jag hade gärna kört bil till och från jobbet (har ju körkort sen länge), men det kostar alldeles för mycket med bensin och underhåll osv när man kör så mycket. Så nej, jag tragglar på med lokaltrafiken

  • nufruandersson

    pumpkin enligt min erfarenhet kommer gå på lika mycket med allt med bilen sedan som att köpa busskort så för mig tjänar jag mera på körkort och bil

  • Pumpkin

    Men miljön tjänar inte på det
    Varifrån åker du? Du jobbar i Botkyrka va? Åker du på vanligt SL-kort eller är det något annat kort?

  • Bellanote

    pumpkin fick svar på den 2 guldsmeden nu i helgen och han skulle bara ta 3000 max kunde bli mindre om han fick in lite mera guld.. så blir där för han är bra att ha med att göra med. då blir det exakta likadana stuket som förlovningsringen med den böjningen och höjden och så.

    frågade en dj i hlegen vad han skule ta om jag bokade han och han ska ta 3500 så inte så farligt ska kolla över det till våren om vi ska ha någon eller ej.. annars tar vi farsans kompis som spelar typ alla instrument så han kan sitta och spela med lite här och var. mysigt när man sitter och äter och någon bara spelar lite vagt i bakgrunden..

  • nufruandersson

    pumkin nä miljön tjänar inte på det vet . jo åker härifrån vhd till södertälje från södertälje till tumba från tumba till maxi . så en hel del pendlande måste köpa både busskort för bussen här och sl kort så varje månad betalar nu 1360 men de ska ju höja både detta kort och sls kort snart .istället för 620 ska det kosta 690 sedan efter ett tag tar de bort sl korten och byter ut mot ett kort som man laddar på själv .

  • Pumpkin

    Jo jag vet... Försöker hitta något i Södertälje så jag slipper pendla...

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.