• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

    Och du har helt rätt - har man klarat sig utan de där tusenlapparna innan så kan man nog göra det ett tag till

  • Brud 080524

    11' för tårta kaffe och avec lät verkligen väldigt mycket! Vad är priset per person?

  • Englali

    Pumpkin: Åh vilka drömtider!!! Jag jobbar 9-18 varje dag plus varannan lördag 9-13 (ingen ledig dag i veckan) Jag är en slav! Haha!

    Ska ta mitt gesällbrev nästa helg, och går allt vägen (som vi hoppas) så höjs ju lönen markant för då räknas jag som helt "färdig". En tjej jag jobbar med fick sitt gesällbrev i våras och gick då upp i lön. Vi jobbar exakt lika mkt, samma tider osv. Gissa hur mkt mer hon fick ut än mig i lön den här månaden??? 6500... EFTER SKATT!!! Bah!!! Förstår ni om jag längtar o hoppas att jag grejar allt nästa helg.

  • Anja 19 juli 2008

    Pumpkin

    vet inte om jag tycker att 11.000 är dyrt för 80 pers med tårta, kaffe och avec! Det är ju ca 130-140 kr per person (eller är jag helt ute och reser m min huvudräkning *asg*) och en tårtbit kan ju ligga på allt mellan 45-90 kr styck, en avec säkert 50 spänn och så kaffe typ 30 kr på restaurang så hmm det ÄR nog inte så värst dyrt egentligen!

  • Anja 19 juli 2008

    alltså 11.000 ÄR JU DYYYYRT det är en stor summa, men för tårta, avec och kaffe till 80 pers så är det nog ett rätt så sjysst pris.

  • Anja 19 juli 2008

    Englali

    Fy f..n så trist m såna negativa vibbar i sitt liv hela tiden. Jag hade slutat berätta saker för tanten. Grrrrrr...

    Är ju knappast kul att få alla glädjebesked söndergrusade, konstant!

    Kraaaaam till dig

  • Anja 19 juli 2008

    Åh Englali vilket lönelyft!!! WOW...

    VAd är det du är lärling inom??? Nyfiken!!!

  • Anja 19 juli 2008

    Ina

    Så skönt att allt är bra. Undrade lite grann om du blivit mamma redan

    Härligt att lilltjejen stannar inuti dig ett tag till så att ni hinner gifta er så att hon ej behöver födas som oäkting *fnissar*

    Massor av kramar

    Anja

  • Anja 19 juli 2008

    Buhuhuuuuuu ingen här????

    Jag som sitter här nu och tänkte sitta här ett bra tag. Ska jobba kväll imorgon, min mamma ska passa barnen för Daniel ska iväg imorgon.

    Just nu kollar han på film, jag har ingen lust med det (är ingen filmtittare tror jag, mer en bokläsare). Antar att jag får lägga mig med en bok istället för här var jag ju HELT ensam...

    Snyft STAAAACKARS mig!!!!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.