• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • snofsan

    Brud 080524 skrev 2007-10-18 14:20:18 följande:


    Hej tjejer! Ny tråd och allt, jag är inne här allt för sällan! Men jag har tydligen lyckats komma med på den nya listan trots allt! Vilket minne du har Pumpkin! Alva: Hur är det med bebisen idag? Inget på G?Pumpkin: Tråkigt med din mormor, tur att hon verkade OK trots allt.Måste bara berätta: Beställde min ring i tisdags. Var precis och pratade med guldsmeden nu och allt känns jättebra!!!
    jag vart med nyfiken på ringen..

    själv har jag hittat THEONE! blev så himla kär i den så att den ringen spräckte vår budget hehehe
  • Pumpkin
    Snitte: Förlåååt! Jag tyckte valsen lät skitbra Fick nyss följande sms av Ina (Alvaereva):
    Hej! Här kommer jag med lite skvaller till BT; jag ligger inne på Huddinge, slemproppen gick igår och jag har haft värkar som dom har stoppat. Men jag får kanske inte komma hem så att vi kanske inte kan gifta oss på lördag.

    Så nu händer det grejer!
  • Brud 080524

    Jag ska försöka bättra mig! (Som jag säger varje gång!)

    Oj vad spännande med lite skvaller! Hoppas allt är bra med Ina men vad tråkigt att bröllopet kankse inte blir av!

    Jo nu till ringen, det är en egen design och jag är så nervös över att det inte ska bli som jag vill ha den! Jag har bestämt mig för en enstensring och tagit lite inspiration från lite olika ställen. Den blir 4 mm bred och får en sten på 0,25 med en infattning som ser ut som två c:n vända mot varandra. Tror den kommer bli grym!

  • Pumpkin

    Ja, men vi får hoppas att Lilly Elise stannar inne i magen tillsvidare ändå...

    Tror ringen kommer att bli skitsnygg!

  • Snitte- 5/7-2008

    WAAAAA! men OJ!!! hon ska ju inte komma förrän 5 dec först... eller snittet var ju planerat 23 Nov... shit, hoppas allt är bra med dem båda!!!! Tråkigt om bröllopet blir inställt....

    Pumkin: Tack

    Brud 080524: men det låter ju jättefint! Du måste lägga ut bild sen :)

  • Pumpkin

    Japp, lilltjejen har bråttom till världen verkar det som. Nu klarar hon ju åtminstone ett liv utanför magen OM det nu blir så, men det är ju klart bättre att hon "gräddas färdigt"

  • Pumpkin

    För övrigt så är jag gryyymt less på att vänta på den där jäkla offerten - jag vill veta nu!

  • Brud 080524

    Ja vi får hoppas att den blir bra. Får se om jag kan få någon bild när den är klar. Min sambo meddelade att ringen skulle ligga kvar i butiken till bröllopet, så att jag inte kan prova den till förbannelse!

    Det var så skönt när jag fick alternativen och kostnadsförslagen (och jag fick lite ångest över att det så klart var den dyraste som jag ville ha) och min sambo utbrister: Men det var ju billigt!

  • Brud 080524

    Får hoppas att hon stannar kvar lite till!

    Sambons syster fick förresten barn i lördags, en liten flicka. Jag har inte träffat henne ännu men jag har redan varit och handlat lite kläder! Så roligt det är! Längtar till vi kan åka och hälsa på henne, kanske blir lite fler klädköp innan det...

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.