• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pärlplattan

    Anja igen - Vilken karl du har!!! Förstår din reaktion - min skulle lätt hitta godis och ta det. Och äta upp. Men eftersom han nu (för jag vet inte vilken gång i ordningen) ska börja sitt nya liv, blir det godis en gång i veckan. Bra för honom och för mig. Nu sitter han faktiskt och smaskar äpple brevid här.

    Alva - Tröttsamt jobbigt. Men det är bra att du verkar lite positiv nu! Tur att ni inte bjudit in massa gäster hursom, OM de nu inte kan ändra tiden..

    Pratade med mor min idag. Hon var glad över att vi bokat lokalen och över priset. 800 för ett dygn är ju HELT okej. Det är ju en jättepopulär lokal, förmodligen beroende på den enorma, vackra utsikten. Nu kan man börja fundera på menyn kanske, vi har ju tänkt oss buffé. Det är roligt att man har någonting roligt ibland. Och att jag inte bara stressar upp mig.

    Idag fick jag mail från en kompis - han och hans pojkvän är på jordenrunt-resa. Fatta vad man blir avis. Nu börjar jag fundera på om man ska lägga pengar på att spara en sådan tripp om två år eller så. Sen kom jag på att jag isåfall inte kan bli gravid, vilket vore tråkigt. Klart man kan resa med barn, men en ettåring på flyg runt jorden i tre månader är kanske inte praktiskt. Inte för att jag måste bli gravid nu, men om jag skulle vänta blir jag ju 30 minst, 31. Ingen katastrof, jag vet, men en viss längtan har jag ju onekloigen...

    Jaha..Lite allmänna funderingar från Jkpg!

  • Bellanote

    pärlplattan farsan var på bröllop för 2 helger sen i ikhp stugan och han tycket det var jätte fint. själva ska vi ta en lokal utanför stan men jämte en sjö det med.

    vi får betala 700 per dygn. men sen har vi den hela helgen så vi kan duka och greja..

    var ska du göra håret? jag har bokat hårfin i bankeryd, fast jag är från lekeryd. du vet där alla äter mjukglass.

  • Bellanote

    alva den måste ju va klippte eller något men jo ser samma som dig..

  • snofsan

    hahahahah ja vet inte om får skriva vad man ser på den bilden hann han lägga ut den då?

  • Alvaereva

    snofsan:
    hon hade hittat den här bilden i en annons så visst hann han lägga ut den

  • Noonqa

    Här har vi en brud till under 2008. Datumet är satt till den 12 juli. det ska bli sååå kul.

    Noonqa

  • lillfoppa

    Hej hopp!!!
    Jag e helt slut efter en hel dag med att flytta möbler från ena rummet till det andra.. ska sova strax ville bara säga hej!! Kram

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.