• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • snofsan

    Pumpkin - 5 juli 2008
    Moderator : aha okej, ska du hitta på ist då hänga här på BT ist ;P

  • Pumpkin

    Nja, det blir nog sängen ganska tidigt tror jag, brukar passa på när jag är ensam hemma och har tråkigt Räcka ut tungan

  • snofsan

    Pumpkin - 5 juli 2008
    Moderator : aaaa gött ja brukar slänga mig i sängen vid tio tiden på vardagar när sambon jobbar natt

  • Pumpkin

    I vanliga fall blir det väl 22.30 för mig, men ikväll kanske jag lyckas med 21.30, den som lever får se

  • snofsan

    Pumpkin - 5 juli 2008
    Moderator : aa de lät me skönt =)
    de kan vara riktigt sköönt att få gå å lägga sej tidigt

  • Alvaereva

    ni är så snälla som muntrar upp mej
    nu har jag lugnat ner mej litegranna. har tvättat två maskiner tvätt, städat köket, gått ut med alla sopor, röjt undan i en garderob som vi ska bygga skötbord i och har packat bebisens grejer till bb-väskan
    kommit underfund med mej själv om att jag helt enkelt får ta en klänning jag redan har (det är ju inte som att jag lider brist på den varan direkt...)och då hellre köpa en ny fin sjal, fina tillbehör till buketten och kanske ett par nya örhängen eller så för att klänningen ska piffas upp lite extra.

    jag ska ju gifta mej, och det vill jag inte förstöra med mitt hemska humör!!

  • Bellanote

    alvavera daktacort är jätte bra mot svamp infektioni underlivet. det är för fotsvamp men min gyn rek det och det gick bort jätte snabbt. får jätte hemska när jag får.

    men klart att de ska va den tiden ni har bokat förösk få tag på dem igen..

  • Alvaereva

    bellanote:
    jag har använt både det ena och det andra mot svamp men inget hjälper längre. har haft svamp nu i flera månader. min bm skulle kolla upp om jag kunde ta sånadär tabletter som tar bort all svampväxt i hela kroppen. hon visste inte om dom gick att ta när man var gravid så hon skulle återkomma om det.
    nu kör jag med lactal och olja. lindrar lite iallafall.

    jaa, jag ska ringa imorgon och fråga vad som har blivit fel med tiden. vi har ju ställt in oss på halv fyra nu så dom kan inte bara ändra. tänk om vi skulle haft massa gäster och hade skickat ut inbjudningar och allt!

    förresten, vad tycker ni om den här menyn?

    Förrätt
    Rökt rentartar med pepparot & kapris

    Skagenbakelse med citron & dillolja

    Varmrätt
    Fläskfilé med krispigt bacon, rostad rödbeta & potatis med fetaost

    Sjömansgös med dill creme fraiche

    Dessert
    Grand Dessert på Torekällbergets vis
    Petit four

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.