• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Bellanote

    anja jag försöker me gå ner och säger till gubben att inte dra hem massa skit som chips och godis och läsk. men svaret man får är bara att ja men det är ju mitt du ska inte äta av det. men det finns ju hemma och då är det kört.. vill ju inte ha det framför näsan.

    nej nu ska jag lägga mig och göra situps, har trots allt minskat med 10 cm runt midjan sen jag började med situpsen.

  • Englali

    Pumpkin: Ja mina två små tussar är allt (Heliga birmakatterna Skrållan och Oliver)
    Ja han får väl vila tills i morgon så får vi se... Han får inget annat än ett specialfoder fårn vet. som både han o tjejen äter. Lite strikt så med maten, men de mår bäst av det.
    Stack till honom en liiiten godisbit ändå och den smaskade han gladeligen i sig. Lilla hjärtat...

    Får nog ta o gå och sussa nu, ska ta med mig lillpojken, lilla Oliver. Han ligger alltid på min kudde på nätterna med sitt lilla huvud. Vi är sängkompisar han och jag, min lilla mys!

    Åh... vad fånig jag är men de där två små ljuvliga ulltussarna är mitt allt. Jag är helt tokkär i dem

    Godnatt på er tjejer!

  • Annim

    Anja; Jag förstår att du blev/är skitsur!
    Fy vad trist! Bli snuvad på konfekten sådär...
    Han kan ju göra som min gubbe istället att försöka påminna mig när jag äter "liiite" för mycket gott gott.
    Då brukar han slänga ut sådana där fiiina kommnentarer (som gör en såååå glad) -Var det inte du som ville gå ner i vikt!?
    Jo, visst är det så älskling säger jag då med ett stort brett smile och tackar för att jag har en sådan omtänksam sambo!

    Bullshit!

  • Pumpkin

    Godmorgon! Så var man tillbaka på jobbet igen, inte ett dugg motiverad. Mina kollegor skulle behöva lära sig lite "dos and don'ts" när det kommer till att interagera med människor. I alla fall en del av dem.

    Englali: Jag förstår precis, jag är så fånig när det kommer till mina kissemissar också. De är våra bebisar ju! GeneradAnnim: Godmorgon

  • snofsan

    gomorrgon på er alla

    händer idag då?
    själv ska ner å träna nu om en timme hahahha

    sist ja sprang på löpbandet så flög jag in i väggen.. mohahha
    jag skulle rätta till mitt pannband å glömde springa å vad min kompis skrattade hehe

  • snofsan
    Annim skrev 2007-10-16 07:53:14 följande:
    Anja; Jag förstår att du blev/är skitsur!Fy vad trist! Bli snuvad på konfekten sådär...Han kan ju göra som min gubbe istället att försöka påminna mig när jag äter "liiite" för mycket gott gott.Då brukar han slänga ut sådana där fiiina kommnentarer (som gör en såååå glad) -Var det inte du som ville gå ner i vikt!?Jo, visst är det så älskling säger jag då med ett stort brett smile och tackar för att jag har en sådan omtänksam sambo!Bullshit!
    *asg* ursäkta att ja skrattar men min karl gör likadant hehe
  • Pumpkin
    snofsan: Haha, det skulle man ju ha sett
    Här blir det bara jobba som vanligt, möjligtvis hockeymatch ikväll - om jag orkar.
  • Annim

    snofsan:*garvar* åt dig med!
    Låter som något jag oxå skulle kunna lyckas med!
    Apropå sådana där små missar. Jag kommer ihåg en gång när vi var och bowlade. Jag tappade mitt bowlingklot baklänges och det rullade iväg åt fel hål.Dvs ut ur banan. Ni kan ju tro att jag fått höra om det!

    Ja, vad ska man hitta på idag! Hade tänkt att gå spåret och att eventuellt städa lite här hemma! Men just NU kan jag inte påstå att något av det tilltalar mig! Jag trivs bättre här! Sitta här och njuta av..... :-0

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.