• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

    Mmmm greys är underbart... följer det ju usa-takt, så för mig är det fredagmorgnar som gäller Brukar lämna barnen, gå hem, göra mig en supergod frukost och sätta mig framför datorn och drömma mig bort till Seattle Grace

    Men nu plöjer jag igenom gamla avsnitt för typ tredje gången och är på säsong ett nu, typ femte eller sjätte avsnittet... Du vet INNAN Addisons inträde så nu är ju allt sådär superlyckligt fortfarande *asg*

  • Englali

    Släpper det... lugnt, no hard feelings

    Ledsen... en av mina små älsklingar är så hängig. Lilla missen Oliver är varm, trött o har sovit HELA kvällen Inte likt min lilla goding som gladeligen brukar hänga här med mig på BT. Vi hjälps åt att klicka oss fram mellan alla sidor om vi säger så... Åhh, blir så ledsen och villrådig!!

  • Anja 19 juli 2008

    Annim

    Oj så billigt... Men så är det säkert på mindre orter.

    Vi blir runt 80 personer...

  • Annim

    Pumpkin; Huvudsaken är att ni känner er nöjda med ert val.
    Det är ju större konkurrens i större städer och jag lovar att ni kommer säkert inte ångra er!

    Go for it!

  • Anja 19 juli 2008

    Nu är jag ARG...

    Jag hade sparat godis sen i lördags, gått o längtat hela kvällen efter att få ha min godispåse i knät och riktigt njuta av mina greys-avsnitt... Öppnar skåpet och känner mig för på hyllan (gömt den såklart) och den är borta.

    Rusar in t sambon som nästan somnat och vrålar, var är mitt godis, varpå han bara svarar, helt nonchalant. Det har jag slängt!!!

    Jag är nästan gråtfärdig... Alltså jag jobbade till 21.30 och hade lixom visualiserat denna jä..la godispåse framför mig som en stor belöning

    Jag blev såååå arg och han säger bara -Vill du gå ner i vikt eller inte?

    Jo det vill jag men IBLAND får jag faktiskt unna migoch jag bestämmer väl f..n själv när ELLER...

    Det är inte bra för ett förhållande att slänga någons välförtjänta godis. Jag kommer nog sura ett ganska bra tag.

  • Pumpkin
    Annim: Också superbra priser ju! Anja: Såna fredagsmornar skulle man ha haft
    Jag och mamma ska köra ett GA-marathon nån gång i höst/vinter, det ser jag framemot!

    Englali: Men usch då, lilkissen! Jag vet hur det känns, jag blir utom mig av oro när nån av våra kissar inte mår riktigt bra. Ge honom tid tills imorgon, är han inte piggare då så kanske det är dags att ringa veterinär? Och du, ge honom något riktigt gott att smaska på (hade det varit Isadora hade hon helst velat ha broccoli eller getost )

    Nej ni tjejer, nu är det faktiskt dags för skönhetssömn (okej, jag börjar vägen mot den perfekta hyn redan nu ).
    Natti natti och kram på er!
  • Anja 19 juli 2008

    Alltså han bryr sig ju inte ett dugg om jag går ner eller ej men han blir så irriterad på mig när jag gnäller över vikten och ändå äter en massa strunt... jag FATTAR det, men jag är ändå rasande.

  • Anja 19 juli 2008

    kram och godnatt på er allihop... ska sätta igång greys nu så jag kan glömma bort hur arg jag är

    Englali

    hoppas att din lillkisse blir bättre.

    nattinatti

  • Bellanote

    annim är ju ett perfekt pris.

    vår disk och så blir dte mammas kompisar oc hbekanta till mig som får hjälpa till med.

    har räknat ut att vi sparar ca 2-3tusen om vi gör maten själva.. men är det nästan inte värt att 2 tusen att bara slippa göra metan själv??

    AAAaaah jag kan ju inte bestämma mig för något.

    ville ha grekisk buffe från en restaurang men då sa en kompis att ja men då äter inte min kille för han fick matförgiftning där. men det kvittar ju man kan ju få matförgitning på alla ställen nu för tiden.

    annars tycker bekanta det är jätte god mat där.

  • Pumpkin
    Annim: Vi är helt övertygade om att vi kommer att bli nöjda
    Vi har satt maxgräns på 85 personer + oss själva.

    Anja: Nej fy fasiken så taskigt! Jag hade lätt slängt ut karln på bron så fick han sova där! *sträcker fram en liten chokladbit*
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.