• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Liinda_e

    va fan det var en kort visit...ja ja ska oxå sova natti på er!

  • a02270
    a02270 skrev 2007-11-15 22:17:00 följande:
    Vi ses imorn ma, nä Bt-are..*vinkar*
    haha, jag har fått en förkortning..*fnissar*
  • Tizzeltazz

    va?! vart e sessan? Vad hände? fan att jag aldrig har tid att vara här längre...

    och vad händer annars? tell me tell me - uppdatera!

    ...imorgon borde jag iaf ha tid att titta in...

  • Kaffemoster

    Dom i tråden ligger nog och sussar .. eller så är dom ute och svingar en bägare .. förutom Jodie .. hon sitter säkert i bastun .. och Liinda äter sin man till efterrätt ...

    Själv är jag fortfarande på jobbet, men ska snart åka hem ...

    Sessan har lite svårt att skriva inlägg om bröllop då hon har eget företag i Bröllopsbranchen. Hon finner det svårt att balansera mellan diskussioner och smygreklam .. Det underlättar ju inte direkt att vissa på BT hoppar på henne så fort dom får chansen .. Men det ryktas att hon hänger omkring på Familjeliv (syster siten)

  • Yllo

    Öhhhh... vad är det ni bjuder in till?? Är det det där jag fick i inboxen?? *nyfiken och förvirrad*


    Liinda_e skrev 2007-11-15 21:56:26 följande:
    jodie snart will you be invited!a022770 bjuder du in jodie?
  • Yllo

    Ska jag verkligen måsta regga mig på FL för att kunna prata med Sessan? *suck* Jag vill verkligen inte.... har kikat lite på FL och inte gillat det speciellt mycket..

  • Liinda_e

    kaffe och tizzel ....ni kommer inom kort få en mycket hemlig inbjudan...

  • Tuss78

    Yllo!

    NEJ! skippa FL regget. Jag vägrar att logga in mig där. Men den som väntar på något gott....

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!