• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • zukigirl

    Hon hade nog sina skäl. God kväll på er förresten. En annan har jobbat hela dagen så då missar man tydligen det mesta.
    Förresten tussen, om jag hade haft en lärare som du när jag gick i högstadiet så kanske jag hade låtit bli att skolka så mycket.

  • Liinda_e

    hej och godkväll alla!
    vilket rabalder det var imorse!
    men men vad ska man göra...
    jag vet...
    vi ska som vanligt ha roligt ihop!!!!!

  • zukigirl
    Liinda_e skrev 2007-11-14 17:27:00 följande:
    hej och godkväll alla!vilket rabalder det var imorse!men men vad ska man göra...jag vet...vi ska som vanligt ha roligt ihop!!!!!
    Ja jag missade ju tydligen det så du kanske har lust att uppdatera mig? *s*

    Och klart vi ska fortsätta att ha roligt!!
  • Liinda_e

    började göra testet men det gick ju i slooooow motion så senare kanske...gissar att jag fått max 1 rätt iaf...

    rabalderna imorse...hmmm hehe jag stog nog för en hel del med namninsamling och grejer.
    vakna imorse och ser att sessan lämmnat bt...vi pratade lite på fb och jag förstår att hon gjort som hon gjort.
    himla trist allt bara.

    men men life must goooo oooonnnn

  • Kaffemoster

    Jag hade 7 av 11 rätt! Jag leder finsk tävlingen ... Jag förtjänar en koskenkorva ... skål! OK .. kanske inte just nu .. för jag .. hmm .. jobbar ...
    Kom sent .. lång lunch .. och ska gå tidigt .. får ta igen det någon annan dag .. Dax för lite eftermiddags kaffe!

  • Liinda_e

    nähä nu tycker jag visst att vi ska skåla...
    skhcåååål!

  • zukigirl

    Jag gissade ju rätt på såna där svåra saker som finlands största sjö. Hur fasen kunde jag komma ihåg det? Sen var det såna frågor som bastugrejen och ishotellet som jag inte hade en aning om och bara gissade på. Fel naturligtvis! Fast jag undrar hur många rätt gubben fick? Han har inte sagt nåt!

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!