• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Liinda_e

    näää.sessan ska vi inte boka snart? lr gick det absolut inte?
    ser fram jätte mycket till januari juh!

  • charmed

    ååååh..jag vill också
    MIN dag

    05.00 Liam vaknar och vill ha välling
    05.10 Liam får sin välling och är glad som en lärka,dricker själv i sin säng,jag sätter igång min bärbara
    05.20 ja då är dagens serier på nedladdning och liam börjar sjunga så fint.
    05.30 jag går och lägger ner liam så somnar han och jag går och myser med älsklingen och halvsover
    07.00 Liam vaknar igen och älsklingen tar upp honom jag sover lite till
    09.00 jag går upp lite halv hysterisk för att jag är försenad till jobbet
    09.10 är vid jobbet (alltså vid datan i vardagsrummet) min älskling kommer med frulle
    10.00 pratat så mycket engelska att jag pratar det med sambon,har också surfat runt på bt och försökt lösa mina och andras problem. Liam dricker välling och i säng igen. jag jobbar lite till
    11.00 gör lunchen till liam och till oss medans sambon spelar data spel och liam sover.
    12.00 liam vaknar och älsklingen bär in hpnom till köket och vi äter lunch hela familjen.
    12.30 Klär på liam och älsklingen tar ut honom och jag jobbar ännu mer
    13.30 älsklingen kommer hem med matkassar och liam. Jag sorterar allt som han köpt och leker med liam
    14.30 jag inser att jag inte duschat idag,känner mig mycket ohygienisk och slänger mig in i duschen medans älsklingen leker med liam.
    15.15 jobbar på och känner mig fräääsch,liam får sin välling igen och vilar lite,älsklingen sätter sig och spelar data spel medans
    16.30 liam vaknar och vi leker allihopa,har oftast så kul att jag nästan kissar på mig av allt skratt då liam är så rolig
    17.00 nu jobbar jag inte mer och kollar bt mest medans liam leker själv
    18.00 ger liam sin gröt och myser lite med honom,går ut en liten runda
    19.30 gör liam iordning för säng och ger han sista vällingen (en jävla massa välling under dagen märker jag )
    20.00 vi käkar lite gott med älsklingen och så kollar vi på våra serier som har laddats ner under dagen och sen så blir det bt för mig och data spel för älsklingen.
    23.00 jag börjar gäspa och stänger ner datorn och går till sängs,älsklingen kommer precis efter och ja där har vi lite ensam tid sen så sovs det och nästa dag brukar se likadan ut

  • charmed

    masserar du liinda??
    jag har jobb till dig annars
    hehe


    Liinda_e skrev 2007-11-12 11:00:09 följande:
    oj vad kul det var att läsalindas dag( som det ser ut just nu iaf):vaknar 0630.vill vara påklädd innan bygggubbarna som renoverar köket och kommer kl 7går med ralf (hunden) tilol mormor brygger kaffe och väcker henne...sitter och pratar lite innan jag går hem.ca 10 . sitter vid datorn slö surfar....13 försöker kommma på ngt vettigt att göra av min tid15 slö surfar fortfarande1630 går hem till mormor och lagar mat(har ju inget kök)johnny kommer dit och vi äter middag18.går hem och myser i soffan tillsammans .läser en bok ser en film.badar går en promenad med hunden.22. går och lägger mej med johnny och ser fram emot en ny stimulerande dag därpå...*suck*hoppas jag får jobb idag ....lr att det börjar rulla in massage uppdrag snart...
  • Liinda_e

    jupps jag är massageterapeut...tanken är att jag ska få igång min egna firma...men under tiden jobbar jag åt en annan firma....

    vad har du för jobb då? alla jobb är intressanta i dagsläget!

  • Yllo

    Varje morgon så gör jag i ordning en shake åt honom. En Cambrigde kur shake... tidigare var det grönsakssoppa, men den är slut


    Tuss78 skrev 2007-11-12 13:50:38 följande:
    Yllo!Vad gett maken en shake?Hur skumt verkar inte det då?
  • Yllo

    Vilka otroligt spännande dagar alla har Kul att läsa vad vi gör om dagarna

  • Tuss78

    Yllo: Skönt att få den där förbaskade shaken förklarad....

    Sessan: så karlsloken din jobbar inte då?

    Verkar som om många av er har förmånen ( om ni vill kalla det så alltså) att vara hemma en del. För det är ju så klart upp till var och en att bestämma.

    Men sovmorgon har ni nog allt!

    Och så verkar det som om ni inte har fjortisar runtikring er. Nu låter det som om jag inte gillar kidsen på skolan men det är absolut inte sant.

    De ger mig så sjukt mycket nergi och så får de mig att skratta varje dag. Tank vilken känsla när man får ett telefonsamtal från en förälder som säger att deras barn tycker att jag är den bästaste fröken som hon/han någonsin har haft!

    Känslan när man får ett samtal som handlar om det motsatta kanske inte är lika kul, men den har jag faktiskt haft turen att få vara utan än så länge.

  • charmed

    han är pappaledig fram tills januari då börjar han jobba igen,han har varit på samma ställe sen han var typ 18 jobbar på lager


    Tuss78 skrev 2007-11-13 20:42:08 följande:
    Yllo: Skönt att få den där förbaskade shaken förklarad....Sessan: så karlsloken din jobbar inte då? Verkar som om många av er har förmånen ( om ni vill kalla det så alltså) att vara hemma en del. För det är ju så klart upp till var och en att bestämma. Men sovmorgon har ni nog allt!Och så verkar det som om ni inte har fjortisar runtikring er. Nu låter det som om jag inte gillar kidsen på skolan men det är absolut inte sant.De ger mig så sjukt mycket nergi och så får de mig att skratta varje dag. Tank vilken känsla när man får ett telefonsamtal från en förälder som säger att deras barn tycker att jag är den bästaste fröken som hon/han någonsin har haft!Känslan när man får ett samtal som handlar om det motsatta kanske inte är lika kul, men den har jag faktiskt haft turen att få vara utan än så länge.
  • Yllo

    Oj... tänk en pappa som tar pappaledig! Det är inte ofta man hör om en sådan sak

    Fast jag ska nog erkänna att jag är lite avis på er som kan sova rätt så länge på morgnarna.. En annan stiger ju upp kl 5 och helgerna vaknar jag ju vid 6-tiden *suck*

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!