• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Dallas

    Okidoki. Jag skippar nästa träff också.....


    Liinda_e skrev 2007-11-05 11:56:11 följande:
    ja men BARA för dom som var med första gången
  • Dallas

    ursäckert?????????

    urläckert

    eller var inte detta en rimtävling

  • Kaffemoster

    Jag vill vara med på nästa träff! Får hitta på något att muta er med om ni nu ska "mobba" oss som inte kan komma första gången ...

  • Tuss78

    Råttan, varför känner du dom? Vad har de gjort för at förtjäna en råttas sällskap?

    Urläckert?

    Ur täcket?

    fristående fortsättning på nyligen påbörjad rimtävling...

    Vi måste ju kolla vilken typ av TV det är som finns på rummet, och hur högt upp Zukkan bor. Det är ju viktigt med ordentligt BRAK lixom (även om Sessan tycks ha upplevt ett och annat brak av andra slag så kanske vi andra inte har det och är väldigt intresserade....).

  • Godisråttan
    Tuss78 skrev 2007-11-05 19:04:25 följande:
    [citat]
    Råttan, varför känner du dom? Vad har de gjort för at förtjäna en råttas sällskap?

    Känner en av dem o han står alltid där Jättesnäll!Min kille känner han och han ä ihop med en väninna till mig.Jag kan kolla om det funkar att fixa in oss på gästlista(om jag nu följer med)
  • charmed

    hahahah...mmm,anitis snubben! så jävla patetisk,han pokade mig häromdan igen på facebook
    känns mysko om han skulle få veta att min son heter Liam dock för när vi träffades så sa han att om han skulle ha en sån skulle han heta Liam och då bara lös det upp för mig!! ååå...vilket fint namn!

    hehehe...tur att vi aldrig låg med varandra annars skulle han väl tro att Liam är hans


    Tuss78 skrev 2007-11-05 19:04:25 följande:
    Råttan, varför känner du dom? Vad har de gjort för at förtjäna en råttas sällskap?Urläckert?Ur täcket? fristående fortsättning på nyligen påbörjad rimtävling... Vi måste ju kolla vilken typ av TV det är som finns på rummet, och hur högt upp Zukkan bor. Det är ju viktigt med ordentligt BRAK lixom (även om Sessan tycks ha upplevt ett och annat brak av andra slag så kanske vi andra inte har det och är väldigt intresserade....).
  • charmed

    hahahahaha...ja han skulle ju flippa ur tror jag

    det mest irriterande med honom var att han påstod sig likna James dean...mmm,ELLER HUR!


    Liinda_e skrev 2007-11-05 20:43:21 följande:
    undrar hur den killen reagerar på m*s pruttar?
Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!