• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-11-02 22:05:57 följande:
    a02270 skrev 2007-11-02 20:25:18 följande: Och vi kommer att vara kvällens drottningar!Rocka fett...
    yeeaaahhh!!!! Idag har jag varit på jobbintervju! Får se vad det blir av det....
  • Yllo

    Oj, det hade inte hänt så mycket här i tråden sedan i torsdags... var har alla varit under helgen? Själv har jag varit över en snabbis till Åland och grattat min pappa som fyllde år

    Följer du inte med kissen??

    Öhhh... har jag missat något.. Jag hade precis för mig att du precis fått nytt jobb zuki... och nu har du sökt ännu ett?? Rastlös eller?

  • Dallas

    Sorry! Ni får roa er utan mig, det blir svårt jag vet....moooaaahahahahaha
    Husbandet fyller år i januari, han intar då den högaktningsfulla åldern av 45 . Eftersom jag jobbar varannan helg så får vi fira honom 18 eller 19 januari. Helst 18:e så vi kan åka till Helsingborg eller Köpenhamn den 19:e. (Min present till honom )

    Jag reserverade mig redan från början av Sthlm-planeringen


    Yllo skrev 2007-11-05 07:27:21 följande:
    Oj, det hade inte hänt så mycket här i tråden sedan i torsdags... var har alla varit under helgen? Själv har jag varit över en snabbis till Åland och grattat min pappa som fyllde år Följer du inte med kissen?? Öhhh... har jag missat något.. Jag hade precis för mig att du precis fått nytt jobb zuki... och nu har du sökt ännu ett?? Rastlös eller?
  • charmed

    jamrn dåså råttna,du får du se till att få in oss när vi står där dygnraka efter att ha förfestat hos liinda


    Godisråttan skrev 2007-11-05 08:49:33 följande:
    Jag känner vakterna på Golden
  • Yllo

    Va synd Kissen Nåja, det blir förhoppningsvis fler träffar som både du och Kaffemoster kan komma med på

    Ja, godisråttan.. det är din uppgift att se till att vi alla kommer in efter förfesten hos Linda eller på Zukis hotellrum

  • Liinda_e

    ehhh asså vi har ju inteförfest hos mej,jag bor låååångt bort från stan /city/golden
    näää zukis hotellrum ska vi trasha som värsta rockstar!

  • Dallas

    Ja det går väl fler tåg... om man har tur


    Yllo skrev 2007-11-05 11:15:39 följande:
    Va synd Kissen Nåja, det blir förhoppningsvis fler träffar som både du och Kaffemoster kan komma med på Ja, godisråttan.. det är din uppgift att se till att vi alla kommer in efter förfesten hos Linda eller på Zukis hotellrum
  • Yllo

    Ja, jag funderade också om jag missat något och förfesten flyttats till dig Linda.. Ville ju komma ihåg att det var Zukis rum vi skulle sabba

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!