• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Dallas

    Sover nog hemma..... eller i Skåne eller i Köpenhamn
    Kalas + en liten minisemester i januari, verkar det bli nu.
    Jag får tänka på er när ni släpper loss på G H


    Yllo skrev 2007-11-01 08:03:58 följande:
    Flyttar fram vår lista litegrann...Nyreviderad lista:zukigirl (Jonna) - Kommer nog att boka rum på Tre små rum.A02770- bor hemma.. Jodie (Johanna) - Ska sussa hos Sessan Yllo (Ylva) - Bor hemma och sussar med maken lillsessan (paula) - sover med jodieTizzeltazz (Elin) - sover hemmaLinda the best ever on bt sover hemma med sin man....lr näää efter vinet skiter vi nog i att sova Tuss78- (Åsa)- sover hemmaDallasStarchick
  • a02270

    Ja du får säga att 30åringen får byta dag, eller ha festen på goldenhits..

  • a02270

    Zuki, du kan väl föra lista på vilka som vill se vad? Så kan vi ha det som en plan till att börja med?

  • zukigirl

    okej... Jag fixar i morgon för nu är jag för trött. *gäsp*

  • Tuss78

    Men...hur vet ni att tussen sover hemma? Det kanske hon inte gör....

    Och aj aj aj aj vad ont det skulle göra att fastna med skägget i brevlådan och till råga på allt mäven med en Titleist i munnen så att det lixom blir extra svårt att skrika....

    Kommer nog att drömma mardrömmar inatt...

  • Godisråttan

    Här har ni en stockholmsbrud som gärna vill ses och tjattra bröllop

  • Tuss78

    Du, råttan...passa dig noga för den här tråden, det går rykten om att man kan fastna med både det ena och det andra i brevlådan och det vill man ju inte....

  • Tizzeltazz

    *kikar in*
    helvetiskt på jobbet och för trött på kvällarna... blir itne mycket BT
    jag vet inte ens vad golden hits är - och m2b bara skrattar när jag frågar... *kikar misstänksamt på tråden* håller ni på och lurar ut mig p ådåligheter nu va? Va? Va?
    åhh snälla säg att ni gör det!

    jag behöver inte inledas i frestelse - jag kan gå själv!

  • Liinda_e

    härligt tizzel...du läste väll att vi ska gruppspy i en gränd ...med våra klänningar på såklart

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!