• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Yllo

    Vem är inte trött?? Just nu längtar jag efter att klockan ska bli 13:30 så jag får fara hem och sova *snark* Har ett fasligt sjå att hålla ögonen öppna idag...

  • a02270

    ja jag är oxå trött..och har tråkigt. Jag har massor att göra, men har absolut ingen lust att börja..:(

  • Yllo

    Tråkigt?? Vem har tråkigt när man har häcken full på jobbet?? Ehhh... helt ärligt så har jag nog tråkigt jag med.. avskyr när jobbet hopar sig så att man inte ser något slut på eländet *suck*

  • Kaffemoster

    Var är det för sura miner så här på en tisdag? Nej, se till att ni får undan tvätten och strykningen innan er make komer hem så att ni kan riktigt ta hand om honom .. och .. glöm inte att byta till ett nystruket förkläde ...
    Hoppsan .. fel tråd ...
    Jag har en bra dag på jobbet idag. Skickade flera förfrågningar till kollegor i Europa och Asien .. och alla svar sitter prydligt på en rad i min email inbox nu på morgonen .. Ibland är det bra att jobba internationellt!

  • Liinda_e

    nämen jag håller med kaffe varför sura...själv har jagägnat hela förmiddagen åt shopping! inte ett dugg trist

  • Liinda_e

    har du kanske gått för bi ngn golfbana gäspat stort och fått en golfboll i halsen utan att du märkt det...

  • a02270

    Kaffemonster, tja det är ju jättesmidigt..:D

    Golfbollar ska man inte ha i halsen juh

  • charmed

    hej tjejer!!

    har försökt boka bord på golden idag men vi kanske ska bestämma oss för show så tjejen där vet i vilket rum vi ska vårt nbord det kommer fler shower sen nästa år sa hon

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!