• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • zukigirl

    ahhh... Gossis kanske ska med till Golden oxå!? Ska du det? Skriv in dig på listan i så fall... Eller du kanske redan har skrivit in dig? *senil*

  • Yllo

    Åhhh... jösses!! Jag trodde aldrig att jag skulle komma igenom alla sidor som tillkommit under helgen *torkar svetten ur pannan*

    Jag tror inte att Gossis har skrivit upp sig på listan.. så hon är nog illa tuvngen att göra det

    Kräkfajt hoppar nog jag också övet tack.. Måste komma ihåg att sluta med min ena medicin i god tid innan att jag kan festa jag med! Har nu lagt in en påminnelse i mobben så att jag inte glömmer

    Förfest låter lovande, lockande och kul!

    Själv bor jag i närheten av Linda (Tullinge närmare bestämt) så Zukis hotellrum låter bra även för mig *skratt*

    Nä, nu är det dags för mig att logga ut en stund.. ska och fixa mina naglar... Kikar in senare i kväll

  • Liinda_e

    no shit yllo...bor du i tullinge....okej jag går ut och vinkar till dej nu!

  • Liinda_e

    jajamen...är det du som har en grön stooor kjol med rosa prickar på...i så fall ser jag dej!

  • Yllo

    Öhhhh.... nääää... någon grön kjol har jag inte.. den är BLÅ med rosa elefanter på

  • Kaffemoster

    Välkommen hem Linda! Har du lagt ut någon tråd med alla smaskiga detaljer från bröllopet?

  • Liinda_e

    nä inte en...tänker hela tiden att jag ska författa ihop hela historien...men så fort jag börjar kör jag fast...men det kommer det kommer jag lovar!

  • Yllo

    Det kanske var jag ändå Linda.. Det är ju lite svårt att se skillnad på blått och grönt och mina rosa elefanter kanske ser ut som rosa prickar på långt håll

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!