• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Tuss78

    men va f*********n!

    Så fort man lever livet utanför den virtuella världen så blir totaldissad i varenda j*vla list.

    JAG TUSSEN SLASH ÅSITA SKA MED DEN 19!

    HAR NI FÖRSTÅTT?

    äsch...ändå ingen som lyssnar på tussar. Gonatt me er...

  • charmed

    ja men tussbollen har ju anmält sig ju


    Tuss78 skrev 2007-10-28 20:36:02 följande:
    men va f*********n!Så fort man lever livet utanför den virtuella världen så blir totaldissad i varenda j*vla list.JAG TUSSEN SLASH ÅSITA SKA MED DEN 19!HAR NI FÖRSTÅTT?äsch...ändå ingen som lyssnar på tussar. Gonatt me er...
  • Tuss78

    ja...men jag var inte med på den dära Lindas lista.....blev lixom lite sårad ju....

    *snyyyyyyyyft*

  • zukigirl
    lillSessan skrev 2007-10-28 20:39:00 följande:
    ja men tussbollen har ju anmält sig ju
    hon stod inte på listan...AHA! Jag vet! Det var Linda som tog bort henne från listan för hon kände sig hotad av tussens auktoritet!
  • a02270

    zukigirl (Jonna) - Kommer nog att boka rum på Tre små rum.
    A02770- bor hemma..
    Jodie (Johanna) - Ska sussa hos Sessan
    Yllo (Ylva) - Bor hemma och sussar med maken
    lillsessan (paula) - sover med jodie
    Tizzeltazz (Elin) - sover hemma
    Linda the best ever on bt sover hemma med sin man....lr näää efter vinet skiter vi nog i att sova
    Tuss78- ?

    Det är väl hela listan so far..

  • zukigirl
    Tuss78 skrev 2007-10-28 20:40:45 följande:
    ja...men jag var inte med på den dära Lindas lista.....blev lixom lite sårad ju....*snyyyyyyyyft*
    såja såja tussen...*klappar på ryggen* Klart du ska med! Vi ska ju híphop-hårdrocka hela kvällen ju!
  • Tuss78

    inga frågetecken här inte. Tussen dyker naturligtvis upp i partyskrud med tillhörande Karen Millen klackar!

  • Tuss78

    Zuki är snäll. Förmodligen snällast i typ heeeeela den här tråden i alla fall!

  • a02270
    Tuss78 skrev 2007-10-28 20:43:41 följande:
    inga frågetecken här inte. Tussen dyker naturligtvis upp i partyskrud med tillhörande Karen Millen klackar!
    bor du i stockholm? eller hyr rum?
Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!