• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • zukigirl
    Liinda_e skrev 2007-10-28 14:18:39 följande:
    hej alla jag är hemma igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!det är inte klokt över 40 sidor att läsa ikapp på bara den här tråden....hm jag tror jag för en gångs skull skiter i att läsa ikapp...om jag missat ngt viktigt kan ni väll berätta....please!!!!!!!
    Ja det finns bla en lista på typ sidan 48 eller nåt där du ska skriva i dig!
  • Liinda_e

    Tizzeltazz skrev 2007-10-25 14:20:43 följande:


    Vi ska med den 19:e januari:zukigirl (Jonna) - Kommer nog att boka rum på Tre små rum.A02770- bor hemma.. Jodie (Johanna) - Ska sussa hos Sessan Yllo (Ylva) - Bor hemma och sussar med maken lillsessan (paula) - sover med jodieTizzeltazz (Elin) - sover hemmaflickor, hur bokar vi och vad händer? Vem är superboss????
    JAG vill vara boss!!!!!! jag är ju bossarnas boss!
    *tittar med onda ögat att ni gör det ni ska*

    Vi ska med den 19:e januari:zukigirl (Jonna) - Kommer nog att boka rum på Tre små rum.A02770- bor hemma.. Jodie (Johanna) - Ska sussa hos Sessan Yllo (Ylva) - Bor hemma och sussar med maken lillsessan (paula) - sover med jodieTizzeltazz (Elin) - sover hemma
    Linda the best ever on bt sover hemma med sin man....lr näää efter vinet skiter vi nog i att sova
  • zukigirl

    meh... vad gjorde du med listan nu då!!?? Jaha... bara rusa in här och sabba allt du!

    Okej, för min del får du vara hur mycket boss som helst. Jag har ändå aldrig haft nån respekt för sådana! *flinar*

  • Liinda_e

    jag orkar verkligen INTE läsa egenom allt.....kan inte ni bara berätta hur långt ni har kommit i planeringen?

  • Liinda_e

    ja då bestämmer jag att vi ska gå på golden den 19 e och äta 3 rätters och se show

  • Liinda_e

    ooooooooookej jag looooooooooooooovar att komma i min klänning

  • charmed

    jo jag ska ju ringa imorrn!
    hörni..kyckligen då?? hon skulle ju väl med eller??

  • zukigirl

    Klart att kycklingen ska med... Hon har inte varit inloggad på ett tag eller så undviker hon oss! Nä men jag hoppas hon ska med.

  • charmed

    ja bra det...då bokar jag till henne också i värsta fall så får vi boka av lite om det visar sig att flera inte kan eller så

  • zukigirl

    Hur många är vi nu då? Det är ju bättre att boka några platser mer än personer på listan. Tror inte alla skrivit in sig... Dallas har inte skrivit in sig och inte tussen och kycklingen. Är det någon jag glömt?

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!