• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • a02270
    lillSessan skrev 2007-10-25 20:34:23 följande:
    jag nej,jag är tyst som en liten mus
    Tack.
  • a02270
    zukigirl skrev 2007-10-25 20:58:06 följande:
    aha! Vad spännande!!! Men du kan ju skriva in dig på listan utan ditt riktiga namn så kan du skriva dit det sen när du vill....Paula, du bokar Golden tycker jag! Kan du kolla upp vilka shower som går vid vårt datum? Lite lättare då att välja lixom!
    Jupp, jag är inskriven..:D Så det är nemas problemas.

    Lillsessan- hur gick det?
  • charmed

    Ja det var upptaget precis hela tiden när jag försökte ringa så jag försöker igen på måndag

  • a02270
    lillSessan skrev 2007-10-26 19:21:56 följande:
    Ja det var upptaget precis hela tiden när jag försökte ringa så jag försöker igen på måndag
    Ah va irriterande. bättre lycka på måndag..:D
  • zukigirl
    Tuss78 skrev 2007-10-26 16:47:21 följande:
    HALLÅÅÅÅÅÅ!!!!!Va fasiken , räknas inte tussar i eran lilla lista?JAG SKA JU OXÅ MED! om man får och är välkommen å så såklart....*ler lite sött och sträcker fram ett kakfat*
    meh... hallå eller!!! Du får ju skriva in dig i listan!!! Jag har iaf kallt räknat med att du ska med. Fattar la dö!!!*göteborgska* Se så... skynda på nu och skriv i dig. Listan är på förra sidan.....
  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-26 22:30:01 följande:
    ..öhh.. gumman...
    Dricker du vin ikväll igen gumman? förlåt...fumman menade jag naturligtvis!
  • zukigirl

    och på tal om vin så tror jag faktiskt att jag ska ägna kvällen i morgon åt att dricka mig sketfull! Bara för att jag känner för det... Ville bara varna er lite innan...

  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-26 23:38:22 följande:
    Såg för övrigt min gamla studiekompis i tv just (oxå journalist), hon har flyttat till grannkommunen (visste det, men fick det bekräftat). Måste ringa henne i nåt skede, fast min man tyckte hon var värsta flummaren... haha, han ska vara glad han inte kände mig DÅ!!!
    hehehe.... Dom behöver inte veta ALLT från det förflutna heller! Och vad är det för fel på att vara flummig? Det är jag nästan jämt!
  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-27 00:46:13 följande:
    Exakt! De SKA inte ens veta allt... hörru älskling, har du förresten msn? (mina äldre barn har introducerat mig i msn-världen, och den verkar ibland lite privatare än BT). Inboxa mig i så fall!
    Jag har inboxat dig!!
  • zukigirl

    *gäsp* Nu får jag nog gå o lägga mig. Du har fått min mailadress så du kan adda mig när du får lust. Sov gott gumman!

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!