• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Yllo

    Nu när du säger det så... Jag tänkte också på det när jag läste.. såg inga datum någonstans.


    zukigirl skrev 2007-10-24 20:23:48 följande:
    Frågan är väl vilken av showerna som går den 19:e? Jag såg inget datum. För dom kör väl inte båda eller?
  • Tizzeltazz

    vill oxå påpeka att jag inte komer fatta vem någon är om ni inte presenterar er med nicket först
    (jag och namn...inte bra)

  • Tizzeltazz

    hehe jag har inte hängt med alls så jag är bara förvirrad... vet inte ens vad vi ska göra där? Kanske borde läsa ifatt

  • Tizzeltazz

    *dansar runt i en cirkel*

    iiiiiiihhhhhhhhhhhh vi ska ses allihopa iiiiiiihihhhhhhhh

  • Yllo

    *skrattar så det kluckar* Nämen Elin!! Har du fuskat och inte läst i tråden

    Självklart måste vi nog presentera oss med nicket först.. även jag är hopplös på namn Sedan bör vi kanske ha någon typ av kännetecken på oss så att vi vet vilka som är vårt "galna" gäng när vi kommer.

    Bra att du kan åta dig att boka Paula/Sessan

  • Kaffemoster

    Vill också komma med .. men det är ju lite lååångt .. speciellt som jag kommer att vara hemma i Svedala över jul ...
    Men ha jättekul så att det blir en andra gång! Då kommer jag!

  • a02270

    Jag ligger lågt med mitt namn, tills om några veckor..då fasiken. Lillsessan, du får inte skvallra nu..;)

    Tizzeltazz- *asg* Hur kunde du missat?

  • charmed

    jag nej,jag är tyst som en liten mus


    a02270 skrev 2007-10-25 19:11:42 följande:
    Jag ligger lågt med mitt namn, tills om några veckor..då fasiken. Lillsessan, du får inte skvallra nu..;)Tizzeltazz- *asg* Hur kunde du missat?
Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!