• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • zukigirl
    a02270 skrev 2007-10-24 20:33:10 följande:
    Det verkar vara två olika salonger. Schagerbaren och sen stora salen på golden hits.
    aha! Jaha men då röstar jag på...hmmm... Ja jag är ju lite svag för schlagers när jag har druckit så jag röstar på den showen. Kommer inte ihåg vad den hette. Dogs nånting?
  • charmed

    hmm..jag tyckte båda var lite för mycket egentligen ville ha nått coolt men jag ska fråga en av mina kompisar som såg en utav dom.

  • zukigirl
    lillSessan skrev 2007-10-24 20:48:38 följande:
    hmm..jag tyckte båda var lite för mycket egentligen ville ha nått coolt men jag ska fråga en av mina kompisar som såg en utav dom.
    coolt? Som vaddå? En manlig strippshow?
  • a02270

    *asg*
    Now we are talking..haha

    Zuki, du som är the leader, hur många blir vi, och är det bestämt den 19/1?

  • a02270

    ja titta, där stod det 19/1..:D då hade jag inte fel då..:D

    Jodie, står det nånstans hur många vi blir?

  • zukigirl

    Vi kanske ska göra en lista? Jag ääälskar listor!

    Jaha! Rättning i leden. Sträck på ryggarna, dra in magen, skjut ut tuttarna och skriv in er på listan!

    Vi ska med den 19:e januari:
    zukigirl (naturligtvis) - Kommer nog att boka rum på Tre små rum.

  • zukigirl

    Fortsätt nu och fyll i listan så blir det lättare att få en överblick:

  • a02270

    zukigirl (naturligtvis) - Kommer nog att boka rum på Tre små rum.
    A02770- bor hemma..

  • zukigirl

    *fniss* Jag kom på en sak. Vi kanske skulle skriva våra riktiga namn i listan, alltså förnamnen, så vi kan försöka vänja oss vid dom. Vi kan ju inte springa runt och kalla varandra zukigirl, lillsessan, tizzeltazz osv när vi är på golden hits! Fast det hade vart rätt skoj! Okej jag skriver in mitt namn på listan. Den som inte vill göra det behöver naturligtvis inte.

  • zukigirl

    Vi ska med den 19:e januari:
    zukigirl (Jonna) - Kommer nog att boka rum på Tre små rum.
    A02770- bor hemma..

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!