• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • zukigirl
    Dallas skrev 2007-10-14 21:32:27 följande:
    ja okejavgång 02,50ankomst 14,00byte i OSLO! avgång 10,45ankomst 19,20så ser det ut på helgen tom 2 dec, sen kan man inte kolla längrePris 417 kr enkel resa helt ok pris!
    låter dyrt... jag ska kolla SJ... Vad fan ska du byta i OSLO!!! *asg*
  • Dallas

    Ja se på fan OSLO!!!! Från Torp terminalen.... Va fasen jag kan ju hoppa på i farten på motorvägen då ju! Men såg du tiden eller????

  • zukigirl

    hmmm... andra klass med SJ kostar 512 kr enkel resa... fast det brukar vara betydligt billigare med just nu-priserna men det kan man inte kolla än... hmmm... jag kan ju kolla vad det skulle kosta om några veckor så får man ju ett hum...

  • zukigirl

    411 spänn enkel resa... jag kör ju fan billigare dit med bilen!

  • Dallas

    Avg. Ank. Restid Information Pris Pris
    17:00
    22:48
    05:48
    2 byten. Visa delsträckor

    17:00
    22:48
    05:48
    2 byten.

    Göteborg C - Stockholm C Information
    17:00 Göteborg C - 21:28 Södertälje Syd
    Veolia Transport, Train 92

    21:46 Södertälje Syd - 21:52 Södertälje hamn
    Regional bus 754

    22:10 Södertälje hamn - 22:48 Stockholm C
    Local train 2772
    Stäng

    Men va e det för Jävla tidtabeller de har då??? Finns det inget vettig tid att åka på?????

  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-14 21:37:18 följande:
    Hehej... lite tvekande... hur vanligt är det med tjejer som är så mot allt, så feminist så man undrar om hon är "på riktigt" eller nån som bara hänger här för att provocera (och sen då man läser hennes presentation - gör det). Tänker på misery i "Vad sparar ni?"-tråden. Kanske jag bara överreagerar.... förlåt i så fall
    vart då? Har missat...
  • Dallas

    SJ 19/1.s tabell...var detta


    Dallas skrev 2007-10-14 21:39:28 följande:
    Avg. Ank. Restid Information Pris Pris 17:0022:4805:482 byten. Visa delsträckor 17:0022:4805:482 byten. Göteborg C - Stockholm C Information 17:00 Göteborg C - 21:28 Södertälje SydVeolia Transport, Train 92 21:46 Södertälje Syd - 21:52 Södertälje hamnRegional bus 754 22:10 Södertälje hamn - 22:48 Stockholm CLocal train 2772 Stäng Men va e det för Jävla tidtabeller de har då??? Finns det inget vettig tid att åka på?????
  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-14 21:44:44 följande:
    Skriver in länken i din GB, orkar inte med att ha henne här i "vår" tråd också...
    jag hittade tråden... lite skum... men än har hon ju inte gjort nåt övertramp... Galna brudar va! *fnyser*
  • zukigirl
    Dallas skrev 2007-10-14 21:42:47 följande:
    SJ 19/1.s tabell...var detta
    Jäkla tidtabeller! Nä jag tar nog bilen upp. Åker redan på fredag. Stannar hos en kompis i Kungsör och slaggar hos henne och kommer utvilad till stockholm vid lördag middag... Men hur fan ska jag lyckas köra där då! Jag som blir nervös när jag ska köra i Göteborg!
  • Dallas

    Herreguuuddd va du är modig!!!*imponerad OCH avundsjuk* Jag skulle ALDRIG köra i Sthlm!!


    zukigirl skrev 2007-10-14 21:49:24 följande:
    Jäkla tidtabeller! Nä jag tar nog bilen upp. Åker redan på fredag. Stannar hos en kompis i Kungsör och slaggar hos henne och kommer utvilad till stockholm vid lördag middag... Men hur fan ska jag lyckas köra där då! Jag som blir nervös när jag ska köra i Göteborg!
Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!