• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

    Tråden som aldrig dör...

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Nides

    Hej tjejer.. gud va länge sen det var jag var här... hi hi

    Nu har jag skapat en grupp åt oss på facebook oxå.

  • Nides

    Tezz: Vilka fina bilder.... får man se mer snart??

    Imorogn ska vi få våra kort!

  • FredagenDen13

    FruTez:
    Jag har börjat småskissa på vår kommande *hoppas hoppas* Usaresa, så nu kommer jag att ställa 100 frågor till dig framöver.
    Bara så du är förvarnad!

  • Ab fab

    tez- vilka fina bilder!

    linum- vilka amatörer.... *s*

    nides- hoppas du hörde alla kommentarer om ditt o mitt tackkort. Det var bara positiva omdömmen. Annars hade jag nitat dem*s*

    tezz- väntar enträget på bilder

  • FruTez

    Nides: Jag lägger nog ut några till snart! Det är lite tråkigt bara att det inte var så många som hade med sig kamera. Jag fattar inte varför. Tex. hade min pappa ingen med sig och några vänner som alltid har med sig kamera var också utan... har fått några bilder från svärfar och två vänner, men det fanns inte många bra bilder med där... lite synd. Längtar till den 17:e, då ska vi hämta vårt album och våra förstoringar hos fotografen. Får ni alla kort? Vi fick välja 20 st som de skär till och sätter i i ett album... Jag var inne och kikade på korten från er dag och du var vacker som en soluppgång!!! Önskar att jag kunnat vara med! Förresten, hur var blommorna, fick ni dom på på fredagen som vi beställt?

    Freda: Fråga på du bara... både mannen och jag ÄLSKAR att prata om vår resa... problemet är bara att få oss att sluta! Hahhahha!

  • FredagenDen13

    FruTez:
    Om du hade fått välja ett ställe i Usa, vart hade du/ni åkt igen?

  • FruTez

    Lätt, Las Vegas!!!

    Sedan New York...

    Los Angeles var inte alls som jag trodde och Wachington var intressant men faktskt lite tråkigt också!

  • FruTez

    Freda: Måste lägga till en grej...

    Las Vegas och dagstripp till grand Canyon!!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5