• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Grund

    Godmorgon brudar!
    Alltid roligt att dyka in efter en BT-fri helg och läsa alla era inlägg

    Nä, barnlängtan har inte drabbat mig såpass mycket än att vi aktivt funderar. Min p-stav ska sitta drygt ett år till så efter det blir det väl att börja fundera. Det märks dock att klockan tickar för nu börjar jag tycka småbarn är gulliga...

    Astriden: vad är FL (möjligtatt jag är ett pucko...)

  • Majsis2008

    Jag har FL mars2008 är jag....

    Vi ska ocå börja planera barn efter bröllopet. Till sommaren ska vi försöka. Har längtat efter barn sen vi träffades typ och nu är alla barn så söta....blev ju inte bättre av att min brorson föddes...han e helt underbar...

  • Astriden

    haha, grund.. absolut inget pucko!
    FL är en systersida till denna www.familjeliv.se
    där diskuteras allt möjligt som rör relationer, barn & vardag.

    Majsis, jag har samma som här

  • mrsD

    hihi, somnade sent igår..

    nu börjar jag bli nervös för att jag verkligen KOMMER stå där i kyrkan me världens mage..
    Vore typiskt nu när vi beställt klänning o allt..

    Mamma e rolig, eftersom d pluppar ut barn lite överallt i våra resp släkter o även hos vänner, så säger hon varje gång man nämner barn : Tänk på att du ska i klänningen, kolla dina p-piller me lupp!! (hon vet att min sambo gärna vill ha barn, o vi har skämtat om att han kanske byter ut mina piller mot sockerpiller *s*)
    Så då svarar jag "ja mamma, jag kollar me mikroskop"

    Va hon inte vet e ju att vi har slutat me pillrena sen sista augusti.. hehe...
    o att vi inte använder några som helst skydd nu.. *visslar*

  • mrsD

    just d, tänkte ju besöka B&S:s butik, ngn som vill göra sällskap?

    Har ganska soft schema i skolan så kan nästan vilken dag som helst, går ofta bara 13-16 eller 9-12..

  • Majsis2008

    mmm vill oxå vara fri från sånt...men vi kör "dushmössa" hehe...men inte många kvar så får la se om han vill ha fler...

  • Majsis2008

    hehe ser på morrongänget på kanallokal nu, reprisen....hon linda har ju gift sig...där ser man att man behöver inte göra d så avancerat som vi gör d hehe...men rådhuset ser mysigt ut...kommer ju inte ihåg hur d såg ut hehe

  • stenbruden

    Halloj!
    Har haft en underbar helg! Med mycket pysslande!! Har lagt in en prototyp av vår inbjudan i galleriet... Vi har gjort av vigsel program och placeringskort också men dom bilderna var för stora för att kunna läggas in i galleriet. Jag var på format Astriden! Massor med kul! Jag köpte ett likande papper som du har men i silver färg med samma skimmer.
    Sen har vi sigill med våra bokstäver L & J över dom svarta banden i silver. Den röda rosen har vi duttat på med färg (vet intevad det heter) och lagt lite glitter och en pärla på den. På baksidan kommer vi att stämpla vårt monogram.
    Kritik mottages!!!!

    Vi har också vart på resebyrån men blev inte så mycket klokare.. Nu lutar det åt Seychellerna eller Maldiverna. Bora Bora såg inte helt fel ut heller men så himla långt att resa...

    Har inte hunnit läsa ikapp, måste jobba på här, men jag hoppas att ni har haft en bra helg!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008