• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Stjärnis

    MrsD: Jag tycker att det låter jättefint!!

    Grundsund: Ha det så skoj!

    Själv ska jag strax åka till Axessakuten, BLÄ! Men sjuksköterskan på sjukvårdsupplysningen tyckte att jag skulle göra det och då är det väl bästa att göra så!

  • Stjärnis

    Astriden. Jag har nyligen bytt efternamn, återtagit ett släktnamn som är väldigt ovanligt så han kommer att ta mitt namn. Han har ett vanligt -sson namn.

  • malinlars

    jag kommer att ta hans efternamn.. är trött på mitt egna.. blä blä.. klingar inget bra längre även om det inte är ett sson efternam. Inte att sson efternamn är fula.. så menade jag inte.. så ingen tar åt sig...

    Min ring kommer kosta 6000kr.. det tycker jag är mycket pengar.. får nog tänka om.. hahahahaaa

    mrsd: vilken fin klänning!! Kommer bli hur bra som helst. Måste kännas skönt när det är ordnat!!

    Fråga till er alla.. Var kan man hitta kuvert 17*17 i vitt som inte kostar 10kr/st???

  • malinlars

    hittade kuvert på matton på internet.. mycket billigare än att köpa från arkivet i stan

  • Stjärnis

    Har nu precis kommit hem från axessakuten och kom hem med penicillin och nässpray. Hade tydligen både bihåleinflammation och början till öroninflammation, så nu har man fått order om att vara hemma resten av veckan!! Bara till att ställa in den planerade tjejträffen med mina gamla arbetskompisar, så himla trist!

  • Stjärnis

    MalinLars: Hur har det gått med inbjudningskorten? Har du kommit frma till hur de ska se ut?

  • mrsD

    stjärn - stackare! hoppas penevillinet hjälper.. då blir du iaf av me skiten..

  • malinlars

    stjärngudinnan: Usch.. låter ju inge vidare alls!!
    Jo.. vi har gjort en prototyp i vitt papper.. blev bra.. nu är det bara till att köpa vita transparanta papper å grönt sidenband.. men jobbigatse är att ta steget.. usch.. att börja skära i det riktiga pappret... fasar lite för det faktiskt.. men skall nog göra det när sambon är hemma.. behöver all stöd jag kan få.. hahhaa.. Han skall få stämpla hjärtan!! .-D

    Hur går det själv??

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008