• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Majsis2008

    Vart kan man hitta hjärtforamde ballonger? Har kollat på celebrations.se men hittar bara vita, ska ha röda och vita....ska göra små "buketter" och sätta här och var i lokalen...sett en tjej som gifte sig här på BT som gjort så och det gjorde mycket för lokalen...sen är utsmyckningen så gott som klar...får se om d blir blombåge eller inte...nu vill jag göra d enkelt för mig med inte för mycket saker..

  • Astriden

    Amor, jag läser oxå på om diamanter nu vill ju få så mycket blingbling som möjligt för den budget man har. hihi

    Vad har ni alla tänkt lägga på ring??

  • Grundsund

    Astriden: Jag valde att ha diamanter i förlovningsringen också och i den har jag 9 st princesslipade på totalt 0,63 carat och jag tror att jag kommer låta göra en likadan som vigselring. När jag frågade runt för att tillverka min ring var jag på Wranges (17500) och Jarl Sandin (ca 23000) men valde att vända mig till Martins på Torp vid Uddevalla (ingår i Smycka-kedjan) och fick där betala 16. Jag är jättenöjd (har visserligen bara haft ringen sedan i juli...)

  • Stjärnis

    Astriden: Vi har redan köpt min ring en Scahlins med 5 diamanter, 0.75 ct. Den kostar i vanliga fall 12000:- men eftersom vi köpte den samtidigt som våra förlovningsringar så fick vi 2000:- i rabatt på alliansringen och halva priset på min förlovningsring.

  • malinlars

    Skönt å höra att ni skall äta lunch ihop.. eller har ätit Ja å Lars somnade i soffan, i varnadras famn.. älskar det! Hur underbart som helst. Händer dock inte så ofta, men det är ju det som är härligt.
    Skall träna på friskis kl 15.
    Tack för att du bokat Nina.. Äter nog ändå.. Älskar ju att äta ute..

    Beställde min ring igår som sagt.. känns såå underbart!!

    Va kul mrsD att det ordnade sig! Vet precis hur du känner.. det känns så lyxigt att få den uppsydd.. nåt jag drömt om länge.. molnen kommer vara kvar ett tag! Mina är kvar när jag tänker på min klänning

  • Amor Eterno

    Jag letar fram till min dröm ring!! Hittade en hemsida www.exceldiamonds.com de har ju så fina ringar :)

    Skall se nu vart jag kanske kan köpa lite lösa diamanter kanske på diamantia.se och sedan gå till en tillverkare.

    Men vi har en budget på 15.000:- till en ring :)

    Skall se om allt som allt så kan jag få den till 12.000:- men måste då leta lite :)

    ps. Var och åt lunch med mannen nu :) Vi hade make up lunch.. min lilla söting..

  • Grundsund

    malinlars: Så du är också en "friskis". Är det någon mer som är det? Var brukar ni träna?

  • Grundsund

    Majsis2008: kolla www.artisticballoondeco.com angående ballonger. vet ej vad de har men de sysslar ju bara med ballonger så de borde ha... De ställde ut på Tjolöholm så det var där jag fick se dem

  • stenbruden

    Hej tjejer!

    Skönt att det har ordnat sig Amor!!! Skit jobbigt när sånt händer. Men man blir starkare av det!!
    Låter coolt med svarta diamanter! Vi har ju redan köpt/fixat ringarna så det är över för mig..

    Kul med klänningen MrsD!!!!

    Tack för att du har bokat Nina!

    Jamen idol går väl i repris Barbabruden? Går det inte på lördag eller söndag. Vi kan sjunga för dig!! Om du vill gå tillbaka i tiden till uttagningsnivån
    Titta inte på löpsedlarna på lördag bara..

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008