• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • BarbaBruden

    Man ser ju min rosa gerbera på bilden juh! märkte jag nu....dags att gå och lägga sig....flum flum.....

  • malinlars

    vi har som sagt brunt, grönt å vitt.. tänkte ha vita liljeblommande tulpaner.. min favorit blomma är ju tulpanen!! ska se DH imorgon till frukost..

    godnatt!

  • Majsis2008

    rött och vitt här....

    förresten vet ni om affären ni tipsat mig om har nån hemsida?

  • Astriden

    God morgon,
    shit va ni va duktiga igår kväll!
    Jag va på playdate med en pysselgalen kompis,
    hon hade jätte mycket bröllopstips and. inbjudningar, vigselprogram & festprogram Kom hem helt slut men la mej i sängenmed datorn & såg 2 avsnitt av Greys.
    Jag är besatt!

  • Astriden

    Vi har ljus vårkänsla med tema Fjäril, champagne, vitt & grönt.

    Jag har fastnat för en vit bukett med orkideér..
    men inte nått bestämt ännu.

  • Astriden

    Nu är det bokat & klart!
    Bokat i mitt namn, Nina.

    Fredag 2/11
    BRYGGERIET kl 19:00

    Stenbruden
    Astriden
    mrsD
    Barbabruden
    Amor Eterno
    malinlars
    Valkyriana

  • mrsD

    vet inte om ni missade? jag kan tyvärr inte följa med på fredag..

    Mailade Serenity här på bt, hon har ju ett företag som sysslar me o sy upp klänningar

    Den skule kosta 4500 inkl allt! ska beställa den, tom m2b tyckte det! *överlycklig* går på moln!

  • Grundsund

    MrsD: Härligt!! Det går fort när man väl hittar det man vill ha Bara att njuta av molnpromenaden tills den är klar, fast man blir lite otålig också när man väntar för man är ju så nyfiken på att se sin klara klänning. Alltid roligt med en klänning som är sydd speciellt för dig också!

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!!

    Gud vad ni har skrivit!! Min morgon börjar inte så bra och inte min igårkväll heller!!! Bråkat med min m2b inte om bröllop utan om hans sätt att vara ibland och sedan kommer man in på jag gör så hemma och du gör inte såå och jag jobbar minsann lika mycket som du osv osv..

    Så jävla tråkigt, men igår blev jag skit ledsen på hans sätt att vara.. jag är verkligen inte långsint brukar ge mig och vill att vi skall vara vänner... Men inte igår gick jag och la mig sur och ledsen (hatar att göra det) idag sa vi hejdå till varandra han gav mig en stor kram och en kyss, åå jag ville bra krammas och gosas och säga förlåt jag älskar dig!! Men stoltheten kom över mig!!

    Funderar på att ringa honom och säga att du får komma in till stan och vi får äta lunch vill inte tänka på detta hela dagen!!

    Sorry att jag är så negativ!

    Kul mrs d att du hittade din kläning har du någon bild man kan se :)

    Och ringen är beställd, apropå ring så var jag inne igår på Norstans guld.. Brukar inte gå dit tycker det verkar lite B, men gud vad jag hade sååå fel så himmla bra personal och vilken service.. Var där inne och pratade med en kille som heter Christian och han visade lite ringar mätte min gav ideér, de tillverkar egna ringar så jag förklarade hur jag tyckte jag ville ha och han skrev upp olika priser p vad själva ringen skulle kosta och olika diamanter stilar osv...

    Min m2b vill ju ha svarta diamanter och han visade exempel på ring där han har lagt 2 st svarta diamanter.. Jättefint till killar..

    Nu har jag hans priser får så mycket mer för pengarna där tycker jag!!

    Man kan gå in med en bild på tex en bild utav en Tiffany ring och han gör en liknande.. så himmla bra :)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008