• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Zlemma

    Vad underbara ni är som erbjuder er att vara behjälpliga med allehanda sysslor kring bröllopet! Man kanske skulle ta och utnyttja det?
    Jag skulle också JÄTTEgärna hjälpa till om det är någon som behöver något, hämta, lämna, duka, diska, whatever!

  • Zlemma

    Jag håller förresten med om att man måste prova olika klänningsmodeller. När jag suttit och kollat på nätet tidigare har jag överhuvudtaget inte kollat åt halterneck för jag trodde inte att det skulle göra sig på mig alls, men i affären var det en halterneck som verkligen passade mig bäst.
    Förvisso har jag inte provat någon helt utan axelband, men jag kan definitivt inte ha vanliga axelband, varken breda eller smala.

  • 31 maj 2008

    Majsis - KIK har ju helt fantastiska korta klänningar! Jag gillar dem verkligen, problemet är att jag själv inte vill ha en kort, utan en lång, men gärna någon som ser ut som deras korta (ehh... svammel svammel)

    Amor - Hamngatan är perfekt för fin-lunch! De har ju öppnat igen vid stadsmuseet, det rekommenderar jag.

    Idag har vi bokat fotograf, känns bra att det går framåt!

  • malinlars

    Ojojoj va ni skriver.. det är himla kul å läsa.. måste skriva på en lapp allt som frågas (om man nu har ett svar.. ;) )

    Vi har beställt ringen nu!! YIPPIE!! Åkte tåget till kungsmässan.. var riktigt mysigt faktiskt. Men butiken var tvungen å ta min förlovningsring också. de skule ge den till smeden, för den är bankad å jag vill ju ha min vigselring lika dan!! Känns såå tomt utan den! Går liksom å rör vid ringfingret hela tiden.... Men det är ju för en god sak

    Majsis: Jag hoppas verkligen inte att du ger upp. Din klänning hänger någonstanns å väntar på dej! Jag längtar tills jag får se min.. blir inte föränn nästa år

    Instämemr med de flesta: Här finns jag för Er.. har en bakgrund som kock & servitris.. älskar att köra bil å pyssla.. så använda mig om ni behöver. Kan jag så ställer jag upp!

    KOm på att Aschebergska eken har stolsöverdrag som man kan låna.. måste ju fixa band till det också..

  • BarbaBruden

    KLart vi hjälper varandra!
    Vi kan starta en bröllopspool som sträcker sig mellan maj- sept

  • Zlemma

    Och jag finns ju iofs inte med på listan, men vi har planerat till i mars!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008