• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Majsis2008

    Det var en bra sida...får se om man hittar nåt, e ju bäst o passa på som sagt när dollarn är så låg...

  • Joji

    Tack för välkomnandet tillbaka!

    Häromdagen på Ikea köpte vi 30 guldblockljus! Damen i kassan sa: vad mysigt ni ska ha ikväll!

    Vi ska ha dem + några slags underlägg på borden + andra ljuslyktor... Vet inte vad vi ska ha för underlägg:känns onödigt att köpa för dyrt som man sedan inte har någon användning av! *tänka*

  • Majsis2008

    Vilken fin höstdag det är idag. Ska ta med mig kameran ut när man ska ut med hunden och fota lite...så mycket härliga färger. hade varit mysigt med ett höstbröllop om det var sånt här väder. Men våren är inte dum den heller när alla knoppar och vårblommor kommer...

  • Amor Eterno

    Nu kommer jag igen med en helt underbar hemsida!!

    Man kan göra sin egen photobook!!

    Har suttit här och läst hur det går till hur enkelt som helst, man laddar ner programmet gör boken/albumet som man önskar sedan skickar man in det och typ 14 dagar efter får man sitt proffsiga album!!!

    Och hur prisvärt som helst oxå..

    Det finns i en massa olika storlekar och matrial
    från pocket modell för 12 sidor 99 kr till den dyraste som låg på 1700kr för 144 sidor.

    Jag blev förtjust i den exempeln de har med brudparet för 144 sidor 900 kr.

    Slipper betala typ 6000 kr för ett album som fotografen gör eller 9000 kr som jag såg på mässan...

    Sååååååå himmla bra.

    Här är hemsidan: www.myphotobook.se/

  • Miss Sunshine

    Man kan även göra fotoböcker på www.ifolor.se. Vet inte om de är billigare än myphotobook. Vi köpte en fotobok förra veckan i pocketformat, 36 bilder för 79 kr plus frakt, ca 30 kr. Vi har tänkt att ge sådana som tackpresenter till våra föräldrar efter bröllopet och ville nu bara testa om det blir bra. Vi är väldigt nöjda.

  • mrsD

    gordinegenbok.se
    är oxå bra, där har de färdiga mallar så man kan skriva text oxå

    gjorde faktiskt en som jag fick hem igår, till en kompis som fyllt år, hon blev jätteglad!

    nu ska jag spana in Amors hemsidor o se om vi ska ha ngt *hmm*

  • valkyriana

    En sådan bok hade vi (jag) tänkt göra efter bröllopet. En coffetabel book... Som inte kostar 20000

    Jag kan inte komma den 2:a.. Daniel jobbar så jag är hemma med barnen. Synd att det inte är sommar, då hade jag kunnat bjuda hit er allihop på grillkväll och massa teqila rose shot. Sådan där mint grejj dricker jag inte igen, var den 50 %IG? Daniel sa att den var en välkänd musöppnare. Många av gubbarna på jobbet gillar tydligen den.
    Han har ett så fint sätt min blivande, är så belevrad.

    Nu håller Linnéa på att vandaliserar i kattmaten igen!
    Vi hörs!

    Kram

  • Zlemma

    Amor Eterno: Vi gifter oss i Kållereds kyrka. Blir bara ett jättelitet bröllop, c:a 20 pers, bara de allra närmaste.

    Har kikat lite på länken du la ut till efavormart.com, och det skulle jag inte gjort! Jag har ju egentligen redan köpt små giftbags, men så hittar jag satin bags och blir helt förälskad! Jag måste nog bara ha en del grejer från den sidan, det var ju jättebilligt också! Nu har jag inte kollat frakten ännu, men är det någon annan som är intresserad av grejer därifrån så är jag gärna med på att beställa tillsammans.

  • malinlars

    Vilken härlig dag det har varit idag.. synd att man spenderat mestadels inne.. men men.. Känns som om vi inte kommer någon vart med planerinegn.. det står liksom stilla... måste ta å göra något varje helg tror ja.. annars blir det nog väldigt steressigt mot slutet!!!

  • mrsD

    valkyriana - jaså musöppnare? ojdå, då får d inte bli mer av den *s*
    men hörrö, finns d ingen annan barnvakt man kan fjäska me? vore så roligt om du kom me! *hoppas*

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008