• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • malinlars

    ni verkaar ha haft gôr kul ju!! Somnade kl 21:00 framför tv hemma hos min syster. de skulle åka till Ullared 05:30 idag så jag skulle vara barnvakt. Hänger definitivt med nästa gång.. min m2b också..

    Längtar så till imorgon.. är så roligt att få "göra bröllopssaker" med sambon.. riktigt mysigt tycker jag. Hoppas att det blir valuta för pengarna.. 100kr i entré räknar jag iaf att det är mycket saker att se och uppleva. Skall någon gå på seminarer? Min sambo är inte så sugen på det.. men det är ju bara på 30 minuter..

    Vi skall äntligen börja med våra inbjudningskort imorgon också. Hoppas bara att det går bra.. man har ju en bild i huvudet..

  • Astriden

    jag har suttit och provat några varianter på kort idag..
    hittade en stämpel men texten på den låt som kommer att sjungas i kyrkan

    Vi kommer att gå med mina föräldrar så nått seminarium blir det allt...

  • BarbaBruden

    HUr var det på Tjolöholm? Nåt att ha?
    Funderar på att åka imorgon men tvekar.....

    Ge mig lite inblick!

  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!!!!

    TACK SÅ MYCKEt för igår!!! Hade hur kul som helst, kännde oxå att avsluta innan deep funkade för mig!! Min kusin som var ute ringde och jag fick åka hem med henne :)

    Vi hade ju sååå himmla roligt, vad tokiga alla är :)

    Och jag som trodde att jag var en över planerare och så träffas vi och ni är likadana :)

    Vi måste verkligen ta om det igen!! Och den gången får alla vara med, jag har varit i gislaved idag kom hem nyss, kan ju säga att man har varit sååååååå bakis!!!

    Skall äta lite mat snart och sedan gå på en fest till... huh hur orkar man!!!

  • Majsis2008

    Hej tjejer. Läst ni haft kul på eran träff.
    Själv har man haft si sådär 31-35 grader varje dag, solat och njutit. Nu fick man en smärre chock när man kommer hem och det är 4 grader kallt....brrrr

  • valkyriana

    Hallåå
    Nu kom jag hem från en låång dag på Lisse. Mår över förväntan bra- så full som jag var. Shit asså. Konstigt då man sveper shot på shot, jag tror den där teqila rosen på deep var en 8a .
    Nej stel start kan man inte påstå att det var..asg! Vilka samtalsämnen!
    Missade min buss så jag fick vänta en timme på nästa. Hade en samtal med en hemlös man. Jag tyckte att han verkade nykter- men jag gjorde ju min bedömning efter mitt tillstånd...
    Väl i stenungsund stapplade jag på mina stilleter tills jag kom till grusvägen och höll på att bryta benen. Då tog jag av dem och gick i strumplästen- vilken syn jag måste varit.
    En promenad som vanlitvis tar mig 15 minuter tog mig 35...

    Tack för en kanonkväll! Vi är sååå underbara!

  • Majsis2008

    nu när jag varit nere i turkiet har jag tänkt lite på vad man ska ha för klänning. Och jag har kommit fram till att jag ska ha en kort...sån kan man ju ha sen med. Och satsa på lite mer accesoarer....blir ingen mässa idag heller, orkar inte...

  • Stjärnis

    valkyria och stenbruden: Låter som om ni hade riktigt kul på Deep Jag hänger med ut och dansar nästa gång!

    Majsis: Hmm, avis på dig som varit i värmen! Hade ni dte bra??

    Amor Eterno: Hade du kul på festen?

    Barbaruden: Jag hade tänkt att åka idag men ångrade mig, eftersom vi inte gifter oss í Göteborgstrakten så känns det som om vi inte får ut så mycket av utställarna ...

    MalinLars: Var mässan bra?

    MrsD: Jag försökte hitta dig på facebook men misslyckades
    Vi hittade tyvärr inte det vi skulle ha på Ikea men som vanligt när man är där så hittar man saker som man inte visste att man behövde Fyndet den här gången var väl ergonimiska kuddar. Sådana som är skålformade, du vet. Perfekt för mig som har problem med nacken!

  • Majsis2008

    Ja, vi hade det jättebra, god mat, fint väder varje dag, coh skönt i vattnet. bara säljarna som var jobbiga i affärerna...
    stjärngudinnan 5 juli 2008 skrev 2007-10-14 12:22:43 följande:


    valkyria och stenbruden: Låter som om ni hade riktigt kul på Deep Jag hänger med ut och dansar nästa gång! Majsis: Hmm, avis på dig som varit i värmen! Hade ni dte bra??Amor Eterno: Hade du kul på festen?Barbaruden: Jag hade tänkt att åka idag men ångrade mig, eftersom vi inte gifter oss í Göteborgstrakten så känns det som om vi inte får ut så mycket av utställarna ...MalinLars: Var mässan bra?MrsD: Jag försökte hitta dig på facebook men misslyckades Vi hittade tyvärr inte det vi skulle ha på Ikea men som vanligt när man är där så hittar man saker som man inte visste att man behövde Fyndet den här gången var väl ergonimiska kuddar. Sådana som är skålformade, du vet. Perfekt för mig som har problem med nacken!
  • mrsD

    stjärngudinnan - hittade inte dig heller! hatar den där sökfunktionen, den e inte bra alls.. hittade inte när jag sökte på ditt namn heller.. d brukar ju funka annars.. för d e d "nya" efternamnet eller?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008