• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Stjärnis

    MrsD: Jag har fastnat för Lillys 08:3004. Den är axelbandslös med släp. Jag har också hört skräckhistorier om hemska expediter i vissa butiker men jag blev jättebra bemött när jag provade klänningar på Helens brud och bal i Kungälv.

  • mrsD

    stjärngudinnan - ahh, d va en affär jag inte hört talas om, värt att titta?
    funderade på svahns annars.. de har jag hört gott om

    Ska se om jag kan hitta en bild på din modell.. google bildsök!

  • mrsD

    åhh, den e fin! har spanat lite på den oxå.. jättevacker.. har du provat den alltså?

  • Stjärnis

    Mrs D: Ja, det har jag gjort.. Den är jättevacker på! Å jag har kikat på Nixa 929 Vi verkar ha liknande smak

  • mrsD

    stjärngudinnan - ja=) va sugen jag blev på att prova nu!! hihi.. men nu vankas d tapas me två vänninor.. Ha en bra kväll!

  • mrsD

    Chez Amis den 12/10 kl.19.00

    astriden - ÄTA
    stenbruden - ÄTA
    MrsD - ÄTA
    Lindaochlinus- ÄTA
    valkyriana - Definitivt ÄTA
    stjärngudinnan- ÄTA
    joji
    amor - ÄTA

    Ok, nu e d bara joji som inte svarat, men spelar ju ingen roll egentligen, beställer bord för 8 pers iaf!

    Bekräftar när det är beställt!

  • Amor Eterno

    Hejsan tjejer!!!

    Jag har haft en underbar helg, stressig rolig och berusande härlig!!

    Fredag, lagade en massa mat och fixade lite hemma inför inflyttningsfesten igår!!

    Lördag upp tidigt åkte till skövde med min mamma och tärna, var hos en dam som har bröllopsbutik under hennes hus...
    Måste bara säga att hon var helt underbar!! Vilken service hon visste precis vad jag skullle ha, efter att ha förklarat lite!!

    Hon har bokad tid på helgerna så vi var där ca 1 timme och pratade och tittade, jag har ju då prvat en klänning som jag vill ha hon skall beställa den ifrån spanien min är en atelier diagonal 741 (lite surt att de inte har egen hemsida).

    Dn tar ju upp till 4 månader innan den kommer, så i januari kommer den, så skall jag till henne igen och skulle det vara så att jag hittar något annat hos henne jag hellre gillar så är det ingen fara, jag kan byta!!! Hos henne kan man låna underkjol och tiara utan kostnad, och hon hade så fina klänningar och skor!!!

    Det bästa var ju vilka fina slöjor jag skall ha en lång... vacker slöja som sträcker sig över hela klänningen, ble själv lite tårögd!!! :) (mamma lipade lite:)

    Så jag rekommenderar henne www.stremi.se , åkte bil dit men man kan åka med tåg oxå!!! Ligger ju bara 150 km ifrån göteborg.

    Sedan så hade vi fest hemma mycket folk närmare 0 pers, lyckat blev det alla åt och drack och älskade vårt nya hus :) fniss.

    Gud jag är ju sååååååå lycklig, vi fick så fina gåvor också :)

    Nu skall jag ner till soffan och mysa med min man, sedan skall vi titta på Oceans 13 :)

    Vi ses imorgon kram på er.

  • valkyriana

    Låter som om du har haft en toppenhelg!
    4 månader vilken lång väntetid, men ifs vad ska du med den innan till. Det låter som om hon är kanon bra! Att få låna tiara och underkjol. Der är riktigt bra service!

  • Amor Eterno

    Hej!!

    Vi var ju 30 pers :) 3 smet iväg!!!

    Jo hon var riktig bra, skall rekommendera henne till alla jag känner. Blir så glad när man får bra service, har jobbat i service branchen i 8 år själv så man vet vad bra service är oxå :)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008