• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • malinlars

    Kul att se en med ordningsinne.. var på väg själv.. men e lite för lat...

  • Majsis2008

    hehe, mmm kanske...

    fan vad det ska va svårt och sätta igång med planerandet, känns som man inte kan göra så mycket, hade velat hitta en bra frisörsalong...och smink, har den i allum som ligger på bottevåningen jag ska gå och kolla vad det kostar på, sen finns ju make up store vägg i vägg...suck...men såna salongen i gallerior öppnar ju först 10 som allt annat...

  • malinlars

    ja visst är det så att man vill planera mycket, men det blir inte av för någpnstanns i huvudet vet man att det är ett tag kvar! Vill kolla på ring,.. men varje gång jag går förbi en affär med smycken är jag för trött el skall med en buss.. hahaha

    När skall du gifta tid, alltså tid? Kan ju vara ganska skönt med lite sovmorgon. Klä om hos frisören efter sminkningen.. vet flera brudar som har gjort så.. har man tärnan med sig å tjôtar.. Vi skall vara hemma hos mina föräldrar. har en kompis som är frisör & en som är "nagel-fixar-tjej" (vet inte vad det heter... )hon kan även sminka..

  • Majsis2008

    Vi ska gifta oss 15...innan dess så ska vi fotograferas...och hon ahr sagt att det tar ca 2 timmar och göra det, kanske snabbare om man slipper åka runt en massa...

  • malinlars

    jaha.. ja då är det ju lite sent med kl 10 kan jag tänka! Kanske kan fråga om ngn kan komma hem el öppna tidigare!!

  • Majsis2008

    Om man ska färga håret så tänker jag göra det dagen innan...annars blir jag sittande i evighet...

  • malinlars

    plus att det blir bäst färg efter en el två tvättar.. min frisör sa att vi skall fixa sådant två tre dagar innan. Så slipper man den "skarpa" färg nyansen på den Dagen.

  • Majsis2008

    ja , det hade varit ännu bättre....suck, kanske ska ge mig ut och kolla på sånt rätt snart...

  • malinlars

    ja, sånt är ganska skönt å ha klart för sig hur och när det skall ske. Så att det är färdigt i tankarna. Jag blir annars lätt stressad när jag inte har riktigt koll på hur det skall göras och när. Måste ha kontroll över vissa saker. Speciellt en sån viktig & underbar dag. Det är bara min sambo som är tvärtom..

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008