• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Majsis2008

    bara jag som e här idag...
    ang färgtemat igen, funderar även på vitt och typ orange eller nån annan vårfärg, rosa är inte min färg direkt...

  • LindaochLinus

    Stenbruden : åh vad gullig du är som har pratat med henne,här är min mail lindaschoultz@hotmail.com !!!vad kul att hon tyckte att det var roligt

    vi ska ha limegrönt & vitt bara ,eller har nån någon bra ide´ om vad man skulle kunna ha mer till limegrönt?

  • Majsis2008

    Limegrönt och vittt ycker jag är jättefint...tycker ni ska hålla er till d

  • LindaochLinus

    Majsis2008: ja eller hur? det blir nog så,men jag ser så många som har tre färger så då tänkte jag att det e bäst att fråga
    enkelt & bra tycker jag med limegrönt & vitt
    gillar det där du skrev om din sambo,att han gillar arsenal

    och gud vad kul att ni ska börja planera barn förstår att du svävar på moln !!

  • stenbruden

    Majsis

    Vitt o rött eller vitt o orange är jättefint båda två!
    En riktigt eldig orange kan vara hur snyggt som helst!

    L&L

    Jag mailar hennes nummer till dig! MEN det var väl inte du som skulle gifta dig den 7/6???????? Det är ju dagen efter mig o det blir ju lite svårt, blandar jag ihop dig med nån annan?

  • stenbruden

    Limegrönt och vitt är jätte fint, väldigt fräscht och lugnt! "rent" tycker jag!

  • LindaochLinus

    Stenbruden : Jättebra!!! Nope,jag gifter mig den 17:e maj
    När tror du att din mamma vill att jag ringer ? Jag tror jag vill ha rosor med massa vitt runtomkring,först ville jag ha kallor,men har ändrat mig hihi,undrar hur många ggr man kommer att göra det under den här resans gång?

  • stenbruden

    Du kan nog ringa när du vill. Vet inte riktigt hur lång tid före hon vill veta men kolla med henne under hösten eller så.. Hon håller på att bygga hus i höst och kan vara lite uppe i det men i vår ska det vara lugnt

    Rosor är hennes specialitet!!!! Men du kan ju ta vad du vill såklart.

  • bröllop gbg

    Om det är nån som vill ha tips på billigt blomställe så var jag igår på blomsterlagret i Mölndal. Där är de tydligen 25-50% billigare än de flesta blomnsterbutiker eftersom de inte har några mellanhänder och därför kan dra ned kostnaderna rejält. Jag ska antagligen beställa mina kallor till brudbuketten därifrån, sådär en tre veckor innan.

    Har börjat fundera mer och mer på vilka som ska bjudas in till bröllopet. det är svårt tycker jag. var ska man dra gränsen? en av våra vänner frågade direkt om det var okej om han tog med sej sin tjej (som han varit ihop med sen i augusti och som vi bara träffat en gång). det blir liksom lite svårt att säga nej på en sån fråga. samtidigt känner jag ju inte henne och fick ärligt talat inte så gott intryck av henne den gången vi träffades. jag vill ju helst inte ha några främlingar på mitt bröllop men samtidigt vill jag ju att gästerna ska ha trevligt och inte känna sej ensamma om de inte får ta med sej sin partner. lurigt det där... tänk om alla som vi tänkt bjuda in ensamma föreslår att de ska ta med sej nån? då blir det ju helt galet... eller ska man bjuda in färre och ta för givet att de tar med sej sin partner om de har nån?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008