• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • mrsD

    åhhh... nu måste jag bara beklaga mig lite..

    sitter här o försöker hitta svar på några dumma gruppövningsfrågor vi fått.. men hittar inget så jag ger upp o tänker att jag nog ska lägga mig i ett varmt bad.

    Sätter på vattnet o passar på att hänga upp tvättet, o när jag ska kliva i badet upptäcker jag: vattnet är iskallt!
    Hjärnan går på högvarv och minns till slut en liten lapp vi fått i brevlådan för flera veckor sen om att de ska stänga av varmvattnet den 17 september...
    Letar upp lappen o tänker, jaja, jag får väl ta d där badet senare.. hittar lappen o d står 08.30-22.30!!!!

    hur kan de hitta på såna här grejer till 22.30??? suck

  • stenbruden

    MrsD:

    VA???!!! Så länge.. det låter ju lite lätt taskigt.. Åh va hemskt när man har "förberett" sig för ett gott varmt bad o så är det iskallt, fyyy.

    Vart har dom tänkt att man ska ta en dusch om man nu har tränat eller bara VILL det. 22.30 är ju lite sent..

    Ta ett extra varmt bad imorn!!!

  • mrsD

    stenbruden - ja, va e d för fel på att bara ha avstängt under arbetstid???
    stackars barnfamiljer..

  • stenbruden

    Ja precis, alla barnfamiljer kan inte gilla läget!!! Ta hellre 2 arbetsdagar istället för en HEL dag.. Jag hade blivit lika putt och sur som du!

  • mrsD

    bara o bita i d sura äpplet=) men e glad iaf, för jag har klarat kemitentan idag *wohooo*

    aja, ne får väl fixa ngn gott o äta ist o mysa framför tvn=)

  • stenbruden

    Grattis! Lättnad Kul!!! Kemi av alla ämnen, blä tycker jag

    Ja ikväll blir det soffan och tv:n, vi har ett par filmer som vi inte har sett hemma - ingen reklam!

    Nu ska jag packa ihop och åka hem från jobbet...äntligen... har tänkt åka hem i 2 timmar nu men men happy monday!

  • Fröken Plommon

    stjärngudinnan

    Vi har också tänkt att ha brunch dagen efter, dels för de som har långt att åka och så för att tacka dem som ställt upp på vår dag. Vi passar på att öppna paketen vid brunchen också. Tycker det låter som en toppen ide att ta 70 kr för den, så skönt att er cateringfirma kunde ordna med det.

    Här lutar det åt smörgåstårta dagen efter (kan det blir mer svenskt än så??)
    Det är mannen som med bestämdhet kräver smörgåstårta, jag tror han kan äta det varje dag om han fick bestämma.

  • Fröken Plommon

    MrsD
    Fyy katten för kallt badvatten! Du får ta en varm filt och kura upp dig framför CSI, tur att det var måndag så du åtminstone kan trösta dig med det.

    Gillar du de andra versionerna också eller är det bara Grissom som gäller???

    Tycker NY funkar men får klåda av Miami. Men inget i hela världen går upp mot insektsälskande och lite småmärkliga Grissom!

    Då har vi en tv date ikväll!

  • mrsD

    fröken plommon - YES!! äntligen någon annan som inte gillar miami!! visste du att d har röstats fram som bästa csi både ui usa o här i sverige??? helt galet, han e ju en rödhårig, solbrilleirriterande pedofil!

    Grissom däremot.. han e grym.. älskar den serien.. NY funkar, men den e inte alls lika bra..

    E oxå lite (eller mycke faktiskt) förälskad i Criminal Minds.. Börjar ju på fredag igen=)

    o greys.. hm, jag e nog lite av en tv-människa *s*

    Japp, ska ladda upp me täcke i soffan o se om jag kan skrapa ihop ngt hyfsat att äta *myyys*

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008