• carina1

    Morgongåva till mannen, vad skall man ge?

    Hej!

    Jag underar om ni skall ge era män någon morgongåva? Jag vill gärna ge min blivande något men jag har fått idetorka. Har också högst 1000:- att spendera.

    Tacksam för några ideér.

  • Svar på tråden Morgongåva till mannen, vad skall man ge?
  • labello

    Min kille är lite prylgalen så jag är lite inne på ge honom en x-box. Inte såååå romantisk men jag vet att jag kommer att vara en jätte poppis fru efter den presenten. ;D

  • rarasara

    labello: Frågan är om han kommer att vara en så poppis man efter ett tag

  • Jj?

    *skrattar* Men kan man inte köpa "dubbelkommando" till sig själv så kan man spela tillsammans?

  • labello

    det lungt... jag tror att jag klarar av lite konkurrens från en x-box ;)

    heeheee!!

  • Anonym

    Jag ska köpa en dykdator till min blivande som han kan använda på bröllopsresan. Nåt jag vet absolut kommer bli uppskattat, men det funkar ju förstås bara om er blivande dyker.....

  • labello

    det är en TV-spel men med CD... den kan också användas som en DVD spelare...

  • Anonym

    Är annonym så att jag inte ska avslöjas. Min lilla plutt tittar in här då och då.
    Han kommer att få ett fotoalbum emd foton opå mig. Jag hr låtit ta både i färg och svartvitt. Det är porträrtt och helkropp. Många är i bra underklädert... Kommer även sätta in kort som är fårn min barndom. (Några få) Albument kommer jag dekorera och klä fint.
    sen kommer det även sitta en lite plastfick i albumet med just "kuponger" meddiverse tjänster. Precis som bozzini gjort åt sin man.

  • grönkulla

    Vi funderar på att köpa något gemensamt som en gåva åt oss båda. Ex. en tavla som båda gillar, fast nu när vi skaffat hus blir det kanske ett träd istället.

  • Nea

    Jag bad vår fotograf fixa ett album på mej till mannen. Vi tog kort på mej i underkläder och med sportgrejer, flexandes och sprallandes - och mannen blev jättenöjd. Bilderna har klass och stil och är inte ett dugg porriga! Kul att ha när man närmar sig 50 och allt hänger, hahahah.

Svar på tråden Morgongåva till mannen, vad skall man ge?