• Astrid2009

    Träffas och fika?

    Hej alla Uppsala-brudar,
    Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?

  • Svar på tråden Träffas och fika?
  • lillfraggel1

    Nej tyvärr. Lite knepigt är det nog att ta sig dit med buss.

  • Äntligen är det min tur

    Hepp, nu har jag fått låna datorn lite....

    Anna, du kanske kan åka med mig nån dag. Men inte nu i helgen, fullt ös ändå.... JAg MÅSTE ju dit snart.... Man fick ju lite smak på det är nu....

    Fraggel
    Skulle det va jag skulle han få dom i förlovningspresent. Jag kn inte hålla mig.
    Va bra att du hann prova lite fler klänningar också.

  • lillfraggel1

    Jag kan nog heller inte hålla mig heheh. Han har dessutom namnsdag i dag och då kan han ju få skjorthållarna

  • lillfraggel1

    Jag har köpt klänning och jag är verkligen super nöjd. Den är precis som jag vill ha den på alla sätt och vis. Priset med

  • Äntligen är det min tur

    WOHOOOOOOOOOOOO! KUL.

    Vad fick du betala tillslut nu då? Gick det o pruta?

  • Äntligen är det min tur

    Visstja, jag har mailat med Tiaror.se. Det visade ju sig att hon bor nästan granne med mig av alla ställen i sverige!!!

    Hon hade tyvärr inte tid den 16 nov när vi ska träffas men nån annan dag... Är ni intresserade att kika live vad hon har? Jag skrev att jag ska kolla med er först!!!

  • lillfraggel1

    Jag är jätte intresserad av att titta på tiaror. Det blev den klänningen som ni allihopa tyckte va snyggast. Jag fick den för 4500:-. Jag är jätte nöjd med det priset.

  • Anna19juli-08

    Äntligen min tur - Jag tittar gärna på tiaror! Och åker du ut till Vittinge den närmaste tiden så åker jag såå gärna med! Trevlig helg allihopa!

Svar på tråden Träffas och fika?