• Astrid2009

    Träffas och fika?

    Hej alla Uppsala-brudar,
    Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?

  • Svar på tråden Träffas och fika?
  • lillfraggel1

    Jag kan alla utom den 30/11. Jag kom precis på att vi kanske skulle ta och träffas hos varandra typ första gången hos dig äntligen min tur och nästa hos mig osv. Vi kan ju köra lite knyt eller så turas vi om att fixa lite enklare mat. Vad tycker ni?

  • Äntligen är det min tur

    Tänkte precis samma sak. Alla bjussar varsin gång så slipper man hålla på o släpa fram o tillbaka.

    Ska vi boka den 23 då? Hemma hos mig?

  • Äntligen är det min tur

    Klockan....????????? Jag kan från em nån gång men då e lila sessan hemma. Sen kommer pappan hem oräddar oss!!!

  • Anna19juli-08

    Hej! Tack för en trevlig kväll! Jag var sååå himla trött idag innan fikan men efter jag träffat er var jag mycket piggare! Så roligt att få prata bröllop med likasinnade! Tyvärr så kan inte jag den 23!!!! Jag kan alla fredagar utom just den 23:e!! Vi ska till hälsingland på dop den helgen...typiskt!!!

  • lillfraggel1

    Aj då va synd. Vad säger du äntligen min tur. kan vi ta det 16 istället? Eller är det för snart? jenba när passar det dig?

  • Äntligen är det min tur

    16 nov blir bra.

    kl 17? Eller senare? Jag kan vilen tid som helst.

    Kan vi på nåt sätt byta telenr ifall nåt händer???

  • lillfraggel1

    Kl 17 är jätte bra för mig. Vi kan väl byta mailadresser så kan man maila varandra tfn m.m. Äntligen min tur: Jag kan maila dig länken till monogramsidan + det jag hittat till mitt häfte om du vill också. min adress här är lillfraggel@msn.com

  • Äntligen är det min tur

    Förlåt, jag e helt senil. Jag hinner inte till 17. Men 17.30 blir bra.

    Vi kör 17.30 den 16 nov hos mig.

Svar på tråden Träffas och fika?