• Hoppfull Romantiker

    Nattchattare! Se hit!

    Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

    Hoppas vi hörs här!

    /HR

  • Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Liinda_e

    inte mycket...surfar på youtube och pysslar med festhäftet.....

  • lillfoppa

    Känns som om jag alltid e ute på bt på natten... nästan ingen som e vaken... men nu verkar jag ha hittat några nattugglor till!!! Hurra

  • Cantaton

    lillfoppa, du är så välkommen

    HR, väl o väl... jag är dödstrött o försöker fatta invecklad filosofi på engelska... eller idéhistoria eller vad det nu ska föreställa. Derrida & Deleuze & Foucault. Känns inte som jag kommer någon vart.

    Liinda, vad har ni med i festhäftet?

  • lillfoppa

    Cantaton: Tack!!!

    Jag e typ utsvulten efter några svar när man e här inne... skönt och se att det finns såna som jag... pluggar du?

  • Liinda_e

    ALLt ....först ville vi inte ha ngt...sedan kolla vi lite på andras ...valde lite av det bästa...sedan blev det bara mer och mer och mer och mer....skulle först lämna till tryckeri sedan blev det lixom bara av att vi gjorde det hemma....
    och på datorn vilka program har vi....jo wordPAD och paint!
    men det blir väldigt väldigt bra och vi har lagt ner lätt över 30 timmar sammanlagt nu!

  • Hoppfull Romantiker

    hej lillfoppa och ni andra!

    jodå, har köpt en ny klänning idag, 200:- och en annan såldes för 2500:- Sanslöst, men bra. Vinsten gick till Cancerfonden denna gång

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!