• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • sajberpillan

    jag har min klänning hemma redan, den köpte jag via internet. Så jag får inte heller nån klänningsprovardag. Det kan jag känna att jag kommer att sakna. Fast samtidigt, prova kan man ju alltid göra... bara man inte hittar nån bättre än den man redan har!

  • Maggies

    Iiih, två dagar kvar! Åtekommer efter helgen tror jag.

  • Pumpkin

    sajber.pillan: Ja, det har du i och för sig rätt i Själva provandet vet jag inte om jag kommer att sakna dock, för det var fasiken riktigt bökigt med allt tyg och snörning och underkjolar hit och dit

  • InaHjärtarAdam

    välkommen tufs!
    vilket datum är du beräknad till i december?
    själv ska jag ha första den 5:e december :)

  • Pumpkin

    Lucy_: Jadu, NU är det NÄRA! Vi väntar spänt på en lååång redogörelse efter helgen

  • InaHjärtarAdam

    lucy:

    ååååh vad spännande!! jag är så nyfiken på bilderna! du får lova att lägga upp dom så fort som möjligt, ok?

  • madlin

    Prinsessdröm: Beror mycket på vad du vill använda för material, dyra papper o andra inköp - då rullar ju såklart pengarna.
    Jag har inte snålat på varken det ena eller det andra men tjänat minst 1000:- på att göra allt själv. Har du lusten och tiden till att fixa själv (börja i god tid) så tycker jag absolut du ska göra dom själv. Lite roligare med något eget med!

    Pumpkin: wihoo! Grattis till det kommande köpet av en fin klänning vännen!

    sajber.pillan: haha, har fortfarande ont i ett pekfinger sen igår Bilder kommer självklart, tänkte bara knyta klart de restrerande programmen :)

    Lucy_: STORT LYCKA TILL NU! *spark spark i rumpan*

  • Annim

    Lucy_; Lycka till nu i helgen! Ser oxå fram emot redogörelse efter helgen och självklart vore det roligt med lite bilder...

  • Pumpkin

    Lucy_: Glömde visst en sak - Lycka till!

    madlin: Tack! Känner mig som ett barn på julafton och bara lääängtar efter att arbetsdagen ska vara slut

  • Anja 19 juli 2008

    Godmorgon allihop :)

    Pumpkin SJÄLVKLART ska du köpa klänningen! Lillys priser är ju så rimliga att du kan köpa den nu, och SKULLE DET MOT ALL FÖRMODAN vara så att du ångrar dig innan den stora dagen så kommer du lätt att få den såld då den är så fin och stilren att den nog är lättsåld om den dessutom inte ens är använd! KÖP KÖP KÖP.

    Blir så avundsjuk på er alla som kan gå ut och prova klänningar nu. Jag väger så mycket att jag aldrig hade stått ut m att spöka ut mig i en brudklänning. Inte förrän om minst 15 kg kommer jag att ens våga tänka den tanken. Skulle troligtvis bara börja gråta och blöta ner hela klänningen :(

    Lite tur är det kanske att jag inte kan prova ännu, för om jag hade köpt en klänning NU så hade jag garanterat ångrat mig innan bröllopet. Jag har ändrat mig såååå många gånger redan när jag tittat på klänningar och ringar och buketter så jag litar inte på mig själv :D

    Madlin

    Vad kul att du gjort festprogrammen klara :) Får man se :)

    Tufs10 Välkommen hit :)

    Prinsessdröm

    SEr verkligen fram emot rapport ang ditt frieri. Visst var det väl den 25:e?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7