• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

    Jo, såna vaser med blommor brukar vara väldigt dekorativa Men i och med att vår kyrka är så liten (5 personer/rad på vardera sida, dvs 10/rad sammanlagt) så känns det som att blommor lätt skulle kunna ta över kyrkans egna skönhet.

    Usch då, inge kul sånt där Tyvärr är det ju ofta lättare sagt än gjort att ta sig ur destruktiva relationer.

  • Snitte- 5/7-2008

    OJ vilken minikyrka:) vad mysigt det låter!

    nej jag vet... :( hade ett sånt förhållande för många år sen... och visst alla har så bra råd men det är skit svårt att ta steget... :( blir så ledsen att se henne så ledsen bara... *suck*

  • Pumpkin

    Jo, den är liten. Kyrkvaktmästaren som vi träffade idag sa att hon får släppa in 110 personer, men då får typ 30 stå, för det finns bara ca 80 sittplatser

  • Pumpkin

    Japp Ett otroligt bra sätt att hålla gästantalet nere

  • Snitte- 5/7-2008

    hihi och om någon frågar... nej tyvärr kyrkan tar inte in fler... :D ASBRA JU :)

    Jag har föresten börjat tvivla på min frisyr... köpte en underbar slöja för 1 år sen.. (älskar den fortfarande) men saken är den att frisyren, många lockar, halvuppsatt löshår... det blir inte riktigt bra med slöja... coh jag vill VERKLIGEN ha den frisyren och VERKLIGEN den slöjan... :( hmn... kanske bara blir slöja i kyrkan och sett väck med den...

  • stjärngudinnan

    Äntligen semester för oss!! Jippie!

    Vi satt och tittade på gästlistan idag och helt plötsligt krympte den till mellan 50-60 gäster. Innan var vi nervösa för hur det dyrt det skulle bli om vi skulle bjuda all vi ville, nu känner vi oss nervösa för att vi är för få för att det ska bli en riktigt kul fest. Alltid ska man oroa sig för ngt Tur att det är ett tag kvar så att man kan dra ifrån och lägga till på gästlistan. LAGOM är alltid bäst

    Pumpkin: Oj, jobbigt att det blir lite gruff mellan dig och Lasse på grund av svärföräldrarna men det är bra att du står för dina åsikter.. Man behöver inte alltid vara svärisarna till lags!

    snitte: Hur skall ni dekorera kyrkan??

  • Pumpkin

    Snitte: Jag vet, det är SUPERbra! Detsamma gäller lokalen - det får inte plats fler än 80 Fast vi funderar på att bjuda in folk till festen sen, när man dukat bort och ställt undan borden och så.
    Hmm, ja men slöja vid vigseln och sen av med den funkar väl? Jag funderar på det jag med

    stjärngudinnan: Härligt med semester!
    Jag har också funderat på om vi blir för få, men det lär nog inte hända tror jag Dock är jag rädd för att jag kommer ångra att jag inte bjudit in mina fastrar och så... Fast, nej, det är vettigt beslut från min sida.
    Jo, det är trist att det blivit som det blivit nu mellan mig och Lasse, men det går la över. Synd bara att det ska hända just på semestern...
    Vad ska ni ha för er på semestern då? Hur har flytten gått förresten?

  • Pumpkin

    Snitte: Fint! Lite för mycket för min smak, men som sagt - fint! Är bilderna tagna inne i den kyrkan ni ska gifta er?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7