• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • drömbrud

    Oj.. Du får nog kopiera hela länken och kliostra in...

  • madlin

    Jasså fick jag vara med på listan ändå?

    Kikar in och håller lite koll på er i den här nya tråden medans jag ändå är här och surfar runt på BT :)

  • Blivande fru pettersson

    Oj, här händer ju grejer hela tiden. Inte hinner jag läsa ikapp heller.
    Idag är nog en "bröllopsfri" dag, för solen skiner ordentligt för första gången den här sommaren...

  • MaryamZ

    Pumpkin - 5 juli 2008, Madeleene

    Tack tack! Jag finns i Norrköping, min m2b i Sydafrika för tillfället. Vi kommer gifta oss i Söderköping där jag växt upp.

    Det var verkligen fart på denna tråd, kul! Måste bara kika in lite oftare märker jag :)

  • InaHjärtarAdam

    goddagens brudar! och välkomna ni nya till vår uuuuunderbara tråd :D

    idag har jag beställt tid på vårdcentralen. ska kolla upp mina foglossningar tänkte jag och se om dom kan trolla bort dom. antagligen kan dom ju inte det och jag kommer väl få bli sjukskriven :( hade räknat med att orka jobba och hade räknat med pengarna. men men, bebisen och hälsan kommer alltid först. och det är ju inte direkt jätteskönt att det känns som att någon borrar in en virknål mellan kotorna typ..

    på onsdag ska vi till ikea och köpa ny säng IGEN. loftsängen är ett avslutat kapitel för den här flodhästen jag har blivit.. inte lätt att klättra upp och ner där.

  • blivandefruandersson0?

    snitte tack för uppdateringen
    planerandet ja den går framåt
    fästmannen har införskaffat sina kläder och ska ringa på torsdag och prata med kantorn
    måste bara få tag och fixa små saker

  • Brud 2008

    Pumpkin: Kul att någon märker att man är borta
    Så vad händer här inne?

  • Pumpkin

    Madeleene: Nej, jag klippte bara topparna + lite till. Eftersom min förra frissa klantade till det lite så har vi börjat rätta till det hos den nya frissan, så får det bara växa ut lite nu efter den här gången så blir det nog bra

    madlin: Självklart!

    _Ma_: Ja, det är helt underbart väder! Här har vi precis kommit hem från sol och bad, båda två råkade somna i solen så vi känner oss lite groggy nu

    MaryamZ: Åh, då är du från samma trakter som min bästa kompis, hon är uppvuxen i Söderköping/Norrköping Hur gamla är ni?

    Ina: Jobbigt med foglossningen! Hoppas de kan göra nånting för att underlätta i alla fall, även om det inte brukar vara mycket...
    Vilken säng har ni tänkt er?

    Brud 2008: Tja, det händer väl alltid saker här? Vi har bokat kyrka och lokal, var iväg och tittade på lokalen idag och det kommer bli så fiiint! Dessutom har vi tillfrågat toastmaster och toastmadame + att M2B har varit och köpt min brudskor idag!

  • InaHjärtarAdam

    pumpkin:
    bild på skorna tack!! :D

    vi hade tänkt oss bara en 120säng, utan sänggavlar så att den får plats under loftet. Däruppe tänkte vi ha trådbackar för förvaring och sen sätta gardiner för så att det inte syns.

  • drömbrud

    Ina hjärtaradam..

    Jag har säkert frågat 10000 gånger förut.. Men har du familjeliv..

    Höll på att skriva "va kul att du är stor som en flodhäst" Men det skulle nog ha kommit ut lite fel
    Jagmenar alltså att jag är glad att bebisen börjar synas! Jag vill oxå! hehe..

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7