• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Madeleene

    pumpkin: Okej, ja vi funderar på det. Får ta chokladmousse när m2b fyller år, vi testar ju hallon idag. Visst bör man kunna ha nå chokladskall över?

    drömbrud: Åh så vacker den var.

  • stjärngudinnan

    Madeleene: Du kan ju blanda och ha två lager med olika mousse på t.ex. en chokladbotten. Vi funderar på, precis som Pumpkin nämnde att ha en hallonmousse och chokladmousse på chokladbotten eller bara hallonmousse på chokladbotten, en annan smak vi har funderat på är passionsfrukt och persika men vi har inte bestämt oss än. Moussetårta blir det i alla fall, då jag varken är så förtjust i marsipan eller grädde! Undrar om man kan ha sugarpaste ovanpå moussetårta??

  • Madeleene

    stjärngudinnan: Det kan vara det jag menar, för den blir ju så kletig annars. Men det löser sig senare. Vi ska prata med konditorn om ca 11 månader så.

  • Madeleene

    stjärngudinnan: fyller man år så gör man, då tänker man självklart på tårta.

  • stjärngudinnan

    Madeleene: Grattis på födelsedagen!!! Hoppas du har haft en riktigt bra födelsedag!

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej hopp!
    Jag gick en tårtkurs med min blivande svägerska och då provade jag hallon och passionsfrukt och sedan sugarpaste över, sugarpaste är lättare att jobba med och blir snyggare, dock ska man inte ha för tjockt lager för det blev vääääldigt sött :)

    Drömbrud: hur ser din klänning ut såg att du hade köpt den!... efter bara 2o minuter :D ja, det gäller att hitta rätt affär :)

  • blivandefruandersson0?

    men oj brudar vad ni babblar
    hänt här då orkar inte gå tillbaka och läsa
    välkommen ni nya föresten såg att det fanns några

  • Snitte- 5/7-2008

    tja... vi har diskuterat färdmedel till festen från kyrkan, välkommnat några nya :)
    diskuterat tårtor och en himla massa mer :)hihi Hur går planeringen för er?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7