• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • vårbrud2008

    Bordsplacering
    Vi tänkte blanda våra släkter och kompisar huller om buller. Alla har träffats innan så de vet vilka de är och så tror vi att människorna kommer att umgås mer med varandra och lära känna varandra mer om de sitter huller om buller. Men det är vår åsikt!

    Vi ska ha E- dukning.
    Jag ville egentligen ha runda bord med det fanns inte på hotellet så det får bli så här.

    _tette_
    Klänning = Har köpt en från Kina, som jag är jättenöjd med. Lite stor, men grannen ska hjälpa mig att sy in den. Finns på bild på vår hemsida.

    Hår = Har faktiskt inte bestämt mig än hur det ska se ut. Ska på Hårprovuppsättning i början av augusti, så jag får återkomma med det.

    Transport = en kusin till mig har en cabbe och har lovat att han ska skjutsa oss i den.

  • _tette_

    snitte: mysigt.. vart ska ni spendera bröllopsnatten?

  • Snitte- 5/7-2008

    vårbrud2008: låter kanonbra! vilken vacker klänning! kul att redan ha den... min sys ju på den...

    _tette_ vi hade bestämt ett hotell i stan som jag brukar anlita med mitt företag men när jag skulle överaska min gubbe på vår 4 års dag nu i januari skulle vi bo på det hortellet och ha ett spa paket, då fick vi bröllopssviten för den var ledig... så nu har vi ju redan bott i den en natt... så vi är på jakt efter en annan :D

  • _tette_

    Snitte: vi letar för fullt..ingen aning vad vi vill ha... en inte allt för långt bort..

  • vårbrud2008

    Vi ska faktiskt bo på Stadshotellet inne i stan på vår bröllopsnatt. Den enda gången man kommer att göra det. Vi hade andra allternativ först, men ändrade oss och tog det närmsta. Har dock bokat bröllopssviten.

  • stjärngudinnan

    _Tette_ Det blir en matchande schalins diamantring 0.75ct, eftersom vi har Schalins förlovningsringar.

  • Mitziemoe

    Pumpkin - 5 juli 2008

    Vi gifter oss i Eds kyrka.

    Vi blir båda 23 år i år

  • Pumpkin

    MrsNyberg: Så skönt för dig att du äntligen får behandling! Hoppas det känns bättre snart. Och här kan du alltid hänga och snacka av dig vet du
    Grattis till att du kom in på SSK förresten!

    Snitte: Det är ju alltid kul att ha kort på båda två tillsammans liksom, här finns det väldigt få såna eftersom att jag HATAR att vara med på kort

    stjärngudinnan: Den här var det: www.bluebox.se/showinfo.asp&page=4&countrs=36&size=12&method=varu&varu=presentbocker

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7