• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Madeleene

    _tette_: Välkommen. Här är det utfrågning på högsta nivå. Som sagt hur långt har ni kommer?

  • Snitte- 5/7-2008

    Halloj!
    pumkin: njej det verkar lite onödigt.. :) kan vara med med den nya sidan på nästa tråd :)

    Jag sitter och kikar på svensexe aktiviteter till min gubbe, hans bror ( bestman/marskalken är inte så påhittig så jag tänkte ge honom några små tips... hur gör ni håller ni er helt borta från svensexan eller vill ni vara med och veta och styra ;)

  • Pumpkin

    Lucy_: Välkommen

    Snitte: Jag kommer nog vilja veta i stora drag vad som ska hända, men jag kommer inte lägga mig i så mkt.

  • Snitte- 5/7-2008

    Tjenixen!
    hmn... ja det är svårt det där, vill ju att han ska få en rolig och bra svensexa men litar inte på hans kompisar och hans bror är som sagt lite seeg.. :) sen ska väl mina bröder vara med och planera också men de behöver nog lite stöttning :)

  • jeeksa080823

    Dum fråga kanske men jag orkar bara inte sitta och läsa igenom allt: Ni som har sida på weddingannouncer.com, hur byter man till svenska på rubrikerna?

  • _tette_

    hihi bara kul med frågor.. Vi har bestämt vart och hur, vilka vi ska bjuda och ska boka plats imorgon(håller tummarna att det inte redan är bokat), brudtärna, bestman, vart vi ska va efter, transport och mycket mer, men inte bokat ngt än...( har det mesta klart i våra tankar) Hinner säker ändra oss. vet vad vi vill ha för tårta, blommor´, frisyr hihi ja det mesta.. Me vi hinner nog ändra oss lite på 1 år. Än så länge har vi bara berättat att och när vi ska gifta oss för våra familjer.. resten får veta genominjudan (om vi (läs jag) kan hålla oss.. Hur långt har ni kommit?

  • blivandefruandersson0?

    _tette_ välkommen
    ja jag är medlem på fl heter där lillithsmamma

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7