• mammacatta

    Äntligen fredag del 10

    Nu är det dag för en till!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

    1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

    Plus de som är här.

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Gable

    Man är en stolt innehavare av en paranoid-låda så man kan selektera vilka samtal man tar.

    SM har kommit på att någon i detta hushåll gör precis det (tog henne visserligen 3 år....) så nu knappar hon in att hennes nummer inte ska synas när hon ringer. Det hjälper inte.

    Jag har ett sjätte sinne när hon ringer. Jag säger direkt till husbandet, svara du det är din mor. Har haft rätt varenda gång hittills

  • Gable

    Åååååååååh FREEEEEEEEDAG!!! Vi ska äta tacos ikväll, superstark smak på allting eftersom vi båda är förkylda och ändå inte känner nåt. Maken är sur för att han måste gå till affären och jag bara surfar.

    Bäst jag slutar snart.

  • Gable

    Men MC, du uppehöll väl tanten läääääänge på telefonen?! Det är DYRT att ringa från utlandet....

    Hehehheheheheheeeeeeeeeeeee!!!!

  • anne på grönkulla

    Sv*rmor jaa. Min ringde när vi var på stan på eftermiddan - för att meddela att de var på väg för att fika med oss. Vi hänger kvar där vi är för att de ska komma ifatt oss. DÅ ringer de för att meddela att de inte kan komma...

  • Gable

    Vi har skrivit totalt 23.873 st inlägg hittills. Flitiga vi är

  • Gable

    ApG - kan man bli trött för mindre?!

    Men å andra sidan, du slapp träffa tanten!!

  • anne på grönkulla

    Ja, jag kan ju bara hoppas att de inte skulle ha gjort sådär om det inneburit minsta besvär för oss - typ att behöva ge sig av nånstans eller så (nu fick vi vänta 20 min i onödan men de var ok). Men jag är inte alls övertygad...

Svar på tråden Äntligen fredag del 10